Je premňa nepochopiteľné, že keď je vonku 35 stuňov tak vždy sa nájde voz, v ktorom sú zatvorené okná a keď je -5 tak sa nájde voz, v ktorom sú otvorené okná. Ľudia sú sprostí.
galiyosha: No preto vždy idem na 94 namiesto 93. Ono L93 a L94 majú spravený preklad ale keby chodil naraz tak v sedle ba to nemalo byť 6/6 ale napr. 93 11:00 potom 94 11:08 a potom 93 11:12. Tak by sa zabezpečilo rovnomerné zaplnenie vozov. Samozrejme základ úspechu by bola chronometráž zodpovedajúca skutočnosti.
galiyosha: No preto vždy idem na 94 namiesto 93. Ono L93 a L94 majú spravený preklad ale keby chodil naraz tak v sedle ba to nemalo byť 6/6 ale napr. 93 11:00 potom 94 11:08 a potom 93 11:12. Tak by sa zabezpečilo rovnomerné zaplnenie vozov. Samozrejme základ úspechu by bola chronometráž zodpovedajúca skutočnosti.

M: ZV 2603/2

J
Tomáš: No mne je jasné, že keď sa stále otvárajú dvere tak tam nemôže byť ako na Jamajke, ale keď som v buse tak som naobliekaní, takže keď je to vykúrené tak, aby bolo aspoň o 10 stupňov viac ako vonku tak je to fajn. Keď je vonku -10 a človek sa tak aj obečie, tak +15 by bolo vbuse neznesitelných a človek by sa začl potiť, ale niečo nad nulou by bolo v pohode.
Včera som išiel na 90 v TAMe a ujo vodič, robil z vlasnej inicitívy dopyt. Proste otváral tie dvre, ku ktorím sa niekto postavil, že chce vystúpiť či nastúpiť. Avšak myslím si, že to bola z núdze cnosť aby aj jemu nebola zima.