Pre informáciu ako funguje komunikácia so ZSDIS: príloha.
Čo sa týka záložákov, do 15 minút vyrazilo 12 vozidiel (to je viac, ako donedávna vôbec existovalo ZV) a takisto sa za cca 10 minút zaviedli odklony. Ale keď naraz padne elektrická trakcia takmer v polke mesta, tak to by nevyriešili lusknutím prsta ani neviem kde na Západe.
Je mi ľúto, že Andy vymrzol, ale
-> www.zsdis.sk.
Čo sa týka záložákov, do 15 minút vyrazilo 12 vozidiel (to je viac, ako donedávna vôbec existovalo ZV) a takisto sa za cca 10 minút zaviedli odklony. Ale keď naraz padne elektrická trakcia takmer v polke mesta, tak to by nevyriešili lusknutím prsta ani neviem kde na Západe.
Je mi ľúto, že Andy vymrzol, ale
-> www.zsdis.sk.
S499.1023
Inak v civilizovanom svete (nie na Severnom Balkáne) je ZZ napáajné vždy dvojzdrojovo a napriek tomu práve s mojom smere z domu do práce včera ráno nastával veľký zmätok, bo namrzlo vedenie, takže:
Rýchliky s príprahom okuliarnikov zastavovali ako zrýchlenky.
Zrýchlenky s príprahom dvojkocúrov zastavovali ako osobáky.
Osobáky medzi Benešovom a Strančicami jazdili kyvadlovo, miesto dvoješusov jazdila Trionova a samozrejme nejaké autobusy, ktoré sa podarilo pozháňať. Ale nejako sme sa dostali všetci.