ak píšeš o vozmajstrovi F.U. tak si minimálne 5-6 rokov zaspal dobu.....viacerí až priveľmi dobre poznáme pomery,aké panujú vo VP.....infinity trafil úplne presne?
asi si bol v krčme a nie v partii DO... a viem, čo hovorím, zažil som na vlastnej koži, takže ma nepresviedčaj. Ak si taký znalý, vieš o kom to bolo, písal som o smenách vozmajstrov R.G. a F.U.
chlapce seres si do ust my dobre vieme ako to chodi v petzalke..prides tam kukaju filmy na pc,,hraju karty,,sedia v tlupe kecaju...to je realita petrzalky..takze to co si zazil ty tak to sa ti snivalo a to potvrdia vsetci co poznaju petrzalku
Je možné keď napíšem do dopravneho podniku aby dali aspon na jedno poradie klbač na nejakej linke ktora potrebuje kapacitnejšie vozidlo tak že to urobí ?
asi si odpoviem sám - keďže 6255 je voz z Trnávky, tak je to s pravdepodobnosťou blížiacou sa k istote blbosť vo výprave ?
do šlaka, zasa nerozlúskneme tajomstvo otočky na Mliekárenskej - otočí sa tam alebo neotočí aj "obyčajný" vodič s 31Tr ?
samozrejme, ze som to uviedol len v hyperbole. je mi jasne, ze nesedia na fajciarke. ale zial, opakovane zapisana zavada vo vlakopise je rano opeciatkovana ako opravena, no problem pretrvava cely tyzden. staci sa pozriet napriklad na satiho prispevky, ako aj inych vodicov. nehovorim, ze je to problem petrzalky, moze byt kdekolvek. ale niektori to zial odflakli , nic neurobili, dali razitko a slo sa dalej (odpocute dva hlasne rozhovory v krcme, dvaja rozdielni mechanici DPB, ktori sa tym chvastali kamosom pod vplyvom ...). cize z velkeho mnozstva dielenskych sa nakoniec problem tyka mozno len styroch napr. , no vysledok je dost badatelny.
Nedá mi nezareagovať... ak si myslíš, že iba dolievajú kvapaliny, si na obrovskom omyle! Strávil som s partiou v Petržalke niekoľko nočných a poviem Ti, že štyria alebo piati chlapi počas smeny od 18:00: vykonávajú denné revízie, odstraňujú nájdené závady pri nich zistené alebo vodičom zapísané, menia pneumatiky /od jednej po všetkých max 12/, zvárajú poškodené časti vozidiel, najmä Sor a Ik. Menia chladiče, zničené používaním lacných a agresívnych chladiacich zmesí. A v neposlednom rade vykonávajú výjazdové opravy vozom na trati. Ráno, ledva stojac na nohách vojdú do sprchy, odovzdajú službu dennej partii a cca 6:15 odchádzajú domov. Takže nič nerobia??? A zabudol som, ak ukladači nestíhajú, pomôžu aj s tankovaním vozov, či ich parkovaním.
ved prave ... aj preto su zjavne rozdiely u vekovo rovnakych Ik435 v BA a v Budapesti (uvedeny len cisty priklad)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207
do šlaka, zasa nerozlúskneme tajomstvo otočky na Mliekárenskej - otočí sa tam alebo neotočí aj "obyčajný" vodič s 31Tr