Toto veľmi nesúvisí s MHD ale predsa. Diaľnica D1 smer Trnava pri ceste von z Bratislavy je cca. 14 km kolóna vozidiel, vraj je tam nehoda, kolóna sa nehýbe. Niektoré stojace autá sú vraj úplne zhasnuté-nesvietia. Toľko som sa práve teraz dozvedel online priamo z telefonátu od známych pri ceste opačným smerom do Ba.
4852/84 Zochova smer Petržalka okolo 17:50 otvorený (asi do polovice) kryt na motore vzadu, tá červená Karosa na 84 je 2652 a doplním linku 94/vozidlo 4874.
Ty sa aj citas co za vykali sem pises zo 100% cestujucich je 98% ukradnute ci mu pride voz z 1 2 3 prevadzky takze ako som ti pisal si jediny cestujuci 2 dopravnej prevadzky autobusy a nehovor mi ze cestujes iba z linkami co vypravuje Jurak
Pred chvíľou videná na 84 nejaká červená Karosa Štefánikova smer Hodžovo nám. K tým zápcham - práve som cestoval 208/6263 z Novohradskej smer Kozia, išli sme cez 20 min. po Koziu, pred nami ďalšia 208/6234, dýchali sme jej na chrbát. Obe išli pekne naraz za sebou z Šulekovej dole na Koziu smer CR, hneď ako sa otočili. Aktuálne zápchy sú na Prievozskej von aj do mesta, Svätoplukova, Košická a Mlynské Nivy - Karadžičova, aj na Kolárku je to dosť husté.
O 13:30 sa stala nehoda na Moste SNP a vtedy to cele zacalo... 80tky chodili zmeskane na Kollarko cez 10minut. Po 14:00 bola zapcha na Prazskej smerom do centra, auta stali hore na kopci. Ziadna nehoda nebola v dohlade. ?
a vlastne som Ti chcel povedat, ze po prichode capov do Petrzalky by mali ist odtial sorky na 2.kolonu, kvoli pravdepodobnemu vyradovaniu niektorych vrakos.
Sati: ak sa tu sťažujem len ja, tak to znamená, že všetci ostatní sú spokojní? Tak potom, asi veľmi málo ľudí chodí MHD, lebo tu dosť málo ľudí prispieva.
Mike. A sú na linkách 21, 31, 39, 61, 63, 70, 83, 93, 98 samí invalidi, že sú na ne vypravované takmer výlučne nízkopodlažné vozidlá? A načo je tá garantovaná nízkopodlažosť u týchto liniek, keď nájsť tu inú je priam Nostradamusova úloha? Pokiaľ hovoríš, že mám napísať na DP, ja som to urobil už dávno- začiatkom roka. Rozhodne som bol miernejší ako teraz tu, a len som sa pýtal na tender na nízkopodlažné kĺbové autobusy. Písal som riaditeľovi divízie autobusy a aj riaditeľovi DP. Doterz neodpovedali. Aj to o niečom svedčí- cestujúci sú pre nich až na poslednom mieste.
Yzermann: Zober si nízkopodlažné autobusy z Trnávky: Len Soriek a Irisbusov je 97, čo je via, ako všetky ktoré si menoval v JD. Navyše SOR NB 9,5m a 10,5m a Crossway sú len čiastočne nízkopodlažné autobusy. Takže celkom nízkopodlažných autobusov v JD je oveľa menej.
Najlepšie by bolo obidve vozovne spojiť a začať vypravovať všetky linky z jednej vozovne. TAk by boli 2 utobusové vozovne (Trnávka a Petržalka), čo by bolo rovnao, ako je vozovní trolejbusových a električkových. Potom by vžprava bola:
21: 12 nízkopodlažných + 6 vysokopodlažných, 23: 1 nízkopodlažný kĺbový autobus, 31 a 39: 10 z 12 nízkopodlažnách, 34:5 z 8 nízkopodlažných, 59: všetkých 5 poradí vysokopodlažných, 61: 5 zo 7 nízkopodlažných, 63: 7 z 10 nízkopodlažných, 74: 2 zo 6 nízkopodlaýžné, 75: 1 z 9 nízkopodlžné, 78: 7 z 10 nízkopodlažné, 83: 7 z 9 nízkopodlažné, 93: 1 z 3 nízkopodlažné, 98: 1 z 2 nízkopodlažné, ZV: obidva vozynízkopodlažné. Všetky celodenné poradia by boli obsadené nízkopodlažnými autobusmi. Pri dobrom stave všetkých vozidiel by bolo k dispozácii denne 18 nízkopodlažných a 27 vyokoúpdlažných autobusov (t.j. 45 autobusov)
Tým je pre mňa táto téma uzavretá.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
volod