
tak len to som myslel. Na oficialnej sranke dpb mi to hodilo ze mam ist 21 na SAV, odtial 8 na stanicu a odtial 81kou

Inak, skus si nastavit maximalny pocet prestupov na 2, ze co to potom vyhlada. Sam neviem 




Moze byt, ze? ;-D
Za chvilu asi zacnem ziarlit, ze v Trnavke nie su schopni dat dohromady 1814
:o)
a napokon 2932 ( uz nie ako ZV )
a napokon 1018


, 2824, 2813, 2625
, 2616 
M: ZV 1301/13; ZV 2932/9; ZV 2011/14; ZV 4810/10 a 11; 2932/10
M: ZV 1826 a 1018/ oba 1
M: ZV 2011/4
M: ZV 2921 a 2202/ oba 7
2610954804/1100
Najde to 1. spojenie trvajuce 1411 minut
galiyosha
nástupište -a -píšť
nástupisko -a -písk s.
miesto, kde sa nastupuje (do hromadného dopr. prostriedku): čakať na nástupišti/nástupisku na vlak; autobusové nástupište; vlakové nástupište perón
(slex99)
cize podla kratkeho slovnika slovenskeho pravopisu su spravne oba vyrazy
Re #11627 d3k0: hm, a este jednu vec by tam mozno bolo dobre spravit, aj ked to je trochu pracnejsie... a sice pevne volenie prestupovych bodov, alebo aspon liniek.
prestupove body su jasne -- napriklad kuklovska - nam. 1. maja mi to vyhlada 32 -> 31/39 s prestupom v slavicom udoli, ale cojaviem by mi bolo pohodlnejsie ist 32/33 -> elektricka -> 31/39 s prestupmi na molecovej a chatam sofer...
no a volenie liniek by bolo dobre napriklad ked viem, ze chcem ist cojaviem zo znievskej na mraziarensku, a chcem pri tom pouzit len linky 90, 93, 97 a 68 (nie 86, 50, ani elektricky ani nic podobne)...
no, to len take napady. asi ta to napadlo aj sameho, ale ked si zvazil, ako budu tieto vlastnosti vyuzivane v porovnani s tym, kolko casu by si vyuzil na ich implementovanie...