1218 vypadol z 88/1 po 19tej hodine, odchod 19.47 z Halovej smer Novy most vykonala nejaka LBC Karosa, podla nalestenych diskov by som povedal, ze 1639.
39/2-1620 okolo 12. h. definitivne vypadol, nahradil ho ZV 2843 ? a napokon 1616
39/4-1801 od 11.44 h. vypadol, nahradil ho ZV 1625 a napokon od 13.44 h. voz 1809
Žasnem, čo všetko je pred voľbami možné. ? A keď už k Lídlu a novému kostolu (viac-menej súbežne s 83-kou), tak prečo nie aj k Bille? To asi až nabudúce ak bude Sandtner znova zvolený, však? Lebo v zostrihu Miestneho zastupiteľstva mlel aj o Bille (môj príspevok #156618 v Diskusnom fóre). ?
Ak už teda "musí" ísť 27-ka k novému kostolu a Lídlu, podľa mňa by bola (v úseku zo Žatevnej späť na Žatevnú) logickejšia trasa, ktorú som navrhol tu v #109243 .
Obslúžila by väčšie územie, kde to majú ľudia na súčasné zastávky MHD naozaj dosť ďaleko, ale najazdila by aj viac km. Preto to jedno vozidlo by mohlo premávať jedine tipujem v 60-minútovom intervale, čo by v konečnom dôsledku nebolo atraktívne.
klímu má iba prvých 10 SORiek pre Trnávku a prvých 10 pre Jurajov dvor, čiže dokopy 20. Napriek tomu, že sa podarilo ušetriť na cene vozidiel tak boli LAKOMÍ NA :
1) KLIMATIZÁCIU
2) AKUSTICKÉ HLÁSENIE ZASTÁVOK
to prvé by som chápal, lebo SOR NB 18 má vetracie okná ale akustické hlásenie to malo bez debaty mať a to isté aj MBCC ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
1) KLIMATIZÁCIU
2) AKUSTICKÉ HLÁSENIE ZASTÁVOK
to prvé by som chápal, lebo SOR NB 18 má vetracie okná ale akustické hlásenie to malo bez debaty mať a to isté aj MBCC ?