A kam vlastne treba písať kvôli katastrofálnemu stavu povrchov zastávok, kto to má v správe? ŽST Petržalka na Panónskej do centra, Zochova smerom na stanicu...
Áno, tá analógia je dobrá aj v tom, že ak sa rozhodnem vymaľovať len jednu stenu, tak musím odtiahnuť nábytok (organizácia dopravy), po maľovaná upratať a vyčistiť (obmedzenie dopravy, obnova VDZ) a o rok - dva to kvôli ďalšej stene celé zopakovAť, pričom tá jedna stena bude už opä%t trocha špinavá.
Takže to, že sa to robilo naraz, by som im nevyčítal (ak by sa to NErobilo naraz, tiež by sa našiel dostatok hejtov, prečo sa to nerobilo naraz), skôr tú organizáciu, nezmyslené značenie etc.
Analogicky by som to prirovnal k jednej spinavej stene v obyvacke, ktoru sa rozhodnem namalovat. Zvysne tri by som nevymaloval, lebo su este dobre a namalujem ich o rok ci dva.
Avsak to ze v meste su aj horsie úseky, ktore treba spravit je fakt. Brnianska by vydrzala este dva-tri roky s lokalnymi opravami.
Ak sa vsak uz cesta robi, tak treba urobit celu sirku. Potom vraj asfalt vydrzi dlhsie obdobie.
Na Ebay.de je na Flixbus v ponuke kopec balikov poukazok na zlavu 3€ bez minimalnej vysky cestovneho. Cesta do Viedne sa naviac oplati kupovat cez polsku verziu = 19 PLN = 4,40€.
"V minulosti sa už začalo s úpravami terénu pre hlavnú komunikáciu územia a uložením kanalizácie. Vychádzali zo štúdie Obytný súbor Zečák z roku 1988, ktorá predpokladala výstavbu klasického socialistického sídliska pre takmer desaťtisíc obyvateľov s materskými a základnými školami, obchodmi, kultúrnym zariadením aj športovými a detskými ihriskami."
Priecestie na predstaničnom nám. F. Liszta sa menilo naposledy krátko pred MS v Hokeji, ktoré boli v 2011. Tipujem že sa opäť vymení pred MS v Hokeji budúci rok.
Táto zastávka vznikla najmä pre linky 23 a 30 z dôvodu, že keď nastupuješ na zastávke Lamač, nemusíš sa voziť 7 minút okružnou jazdou po Lamači, ale nastúpiš až tu, jediné dobré riešenie pri týchto obchádzkach (len mohli tam capnúť tabuľku 23,30, 37 tam nemusela stáť), aj keď ako som už písal, lepšia by bola zastávka na námestíčku pri kostole (Rozálska/Rajtákova), ktorá by nahrádzala zast. Pod násypom, no už je to jedno dva dni sa ešte vydrží
Som zvedavý na riešenie dopravy pri poslednej etape u linky 123, či ju skrátia z Dúbravky len po Bory a posilnia 23.
A vie mi niekto vysvetliť prečo vznikla na obchádzkovej trase v Lamači (súčasná 2. etapa) priamo pri konečnej zastávke táto zastávka? Je to ešte na Vrančovičovej ul. tesne pred začiatkom Rajtákovej ul. Niektorí vodiči tam automaticky zastavovali, iní iba na znamenie.
Takto vznikala kuriózna situácia, že autobusy na linkách 23 a 30 obslúžili najskôr prvú zastávku "Lamač" a potom takmer na tom istom mieste ešte raz zastavil už na obchádzkovej trase smer mesto. Videl som tam zastaviť aj autobus na linke 37 - to má byť akože náhradná zastávka za čo? K ŽST Lamač je to odtiaľ ďaleko.. Fotené štvrtok podvečer.
Ike, keď som minulý rok kontaktoval magistrát ohľadom katastrofálneho stavu BUS pruhu od Dubovej po Patrónku a priehlbiny za Hroboňovou, bolo mi povedané, že tento rok to opravia, takže investuje sa vďaka bohu aj do týchto BUS pruhov, to že napríklad stačilo opraviť len ten buspruh a stredný jazdný pruh, je iná vec. No aspoň bude súvislá nová vozovka skoro cez celé mesto od Zlatých po koniec Lamača, čo je fajn aj pre MHD, nakoľko je plynulejšia doprava. Otázkou je prečo si mesto neopraví aj krátky úsek na Predstaničnom, kde sa stretáva električková trať so Šancovou, v oboch smeroch je to horšie ako zlé (smer do mesta bus pruh a smer von z mesta pravý jazdný pruh), tam sa ničia zbytočne autobusy + to spomaľuje premávku.
Prečo sa opravujú relatívne dobré cesty? Prečo sa radšej neurobia BUS pruhy? Aká je pridaná hodnota opráv? Že vodiči v špičke stoja v zápchach na hladkej ceste? Že budú mimo špičky jazdiť rýchlejšie ako je povolené? Zlepší sa cestovný čas?
V mojej domácnosti je najstarším spotrebičom chladnička. Je z roku 2001 a žere elektrickú energiu neskutočným množstvom. Navyše som čítal veľa prípadov, kde byt vyhorel kvôli starej pokazenej chladničke. Najnovším spotrebičom je vysávač z februára 2018. Analogicky sú tieto opravy mesta, ako keby som teraz vyhodil ten vysávač a kúpil si nový. Hlavne že chladnička mi hrdzavie.
Bude sa opravovať od utorka Brnianska:
v utorok 22.5.2018 8:00 hodine začíname opravovať Brniansku cestu:
• 1368 metrový úsek od Pražskej po Patrónku v smere von z mesta
• 1061 metrový úsek od zastávky Dubová po Pražskú v smere do mesta
• pri štandardnej šírke jazdného pruhu 3.5 m predstavuje dĺžka opravy cca 5 832m jazdného pruhu (cca 20 412m2 komunikácie)
Predpokladané ukončenie prác v zmysle povolení 11.6.2018 4:00 hodine.
Oprava spočíva v odfrézovaní asfaltovej vrstvy vozovky (12cm) a položení nového asfaltového krytu. Premávka bude usmernená prenosným dopravným značením v zmysle prerokovaného a odsúhlaseného projektu organizácie dopravy
Flixbus je fakt vtipný: Poslali email v angličtine v ktorom oznamujú, že cestovné "Bratislava - Vienna" je iba za 4,99 €. Ale veď predtým to bolo 5 €... Pozerám vo vyhľadávači na ich webe, že naďalej sú niektoré spoje za 7,50 € (pri kúpe u vodiča určite naďalej všetky).
Peon