Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: DueStage #181482:
No myslím si, že po tejto nehode prejde semafor na prevádzku 24/7. Aj na iných miestach idú nonstop aj napriek dobrým výhľadovým podmienkam.
Reply on: andrejandrej #181481:
Ten semafor cez deň vypnutý nie je. Iba na noc sa vypína a zapne sa len na žiadosť PP smerom hl st.
Je tam semafor, je tam preferencia pre eliny a aj pre tbusy. Nerozumiem, prečo býva cez deň vypnutý.
Reply on: Miro #181475:
Hlavná cesta je podľa mňa v pohode, pretože vodič idúci po Žilinskej idúce električky zdola nevidí, resp. by musel zastaviť až na trati. Električka idúca zdola vidí vozidlá idúce zľava a môže sa trochu viac vytiahnuť, aby bolo vidieť vozidla idúce sprava.
Reply on: DueStage #181477:
Súhlasím, označiť to ako železničné priecestie, dať tam takúto signalizáciu a križovatkové semafory zrušiť. A hlavná a vedľajšia môžu zostať ako sú.

Lenže čo ak po električkovej trati pôjde autobus X1?
Reply on: DueStage #181469:
Cez víkend sa semafor pri NBS nezapínal ani pre električky do mesta a ani na stanicu.
Reply on: Miro #181475:
Na danom mieste sú úplne tragické rozhľadové pomery. V podstate električka do poslednej chvíle nevidí auto a auto do poslednej chvíle nevidí električku. Je to podľa mňa dokonalé miesto na zavedenie signalizácie ako je napr. tu(poznajú to aj naše predpisy): https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Straßenbahnübergang_3.JPG
Reply on: Miro #181475:
No uvidíme, či príde k nejakému poučeniu z tejto nehody a teda sa zmení buď určenie hlavnej alebo režim semafóru na stálu prevádzku s dopytom prednosti pre električky. Na Mýtnej to funguje rovnako, no tam sú aspoň násobne lepšie rozhľadové podmienky.
Reply on: KuraciKebab #181461:
Podľa môjho názoru je chyba, ak sú autá na hlavnej a pri príchode električky sa zapína semafor. Tam mala byť hlavná v trase električky, aj keď je to menej frekventovaná cesta a toto by sa nestalo.

Alebo by mali mať električky vždy prednosť, ako je to v civilizovaných krajinách.
Reply on: Valec #181472:
Asi sa už pohrali s tým radičom na Vinohradoch. Na Čabelkovej križovatke bolo o poznanie viac áut.
Zastávka Úrad vlády SR aktuálne. A po dlhej dobe vypravená T6A5 na ZV-E
Reply on: david11 #181471:
A aj napriek električkám navyše bola pred ôsmou kolóna áut na Račianskej len do polovice depa, nie až po Černockého.
Dnes sa konečne normálne cestovalo na Račianskej no, iba vďaka presmerovanej L1 na Vinohrady. Na Blumentáli to riadili dvaja mestský policajti tak bola kolóna áut na Radlinského od Račka pomaly. No a vďaka tej kolóne sa nevedeli zase zaradiť busy L94,31 od Vazovovej vyše 10 min. aj, keď na tabuli ich ukazovalo ako prítomné na zastávke. Ak má význam niekde bus pruh tak práve tu. Vydržal tam iba týždeň.
Na L1 aktuálne 2047 ide až po NĽŠ.
Reply on: Slimak #181467:
Semafor sa zapína po stlačení tlačidla zatvárania dverí na STU smer Hlavná stanica. Lenže v posledom čase to dosť blbne a neraz mi zhasol pre nosom. Smerom dole sa nezapína.
Reply on: Slimak #181467:
4:52 mal odtiaľ odísť spoj smer NĽŠ, podľa mna to ten semafor podrží aj tej čo ide zo spodu, táto mala odchod 4:53, pokiaľ teda nemeškal keďže išiel z depa
Reply on: KuraciKebab #181461:
Semafor zapina iba pri jazde zo stanice. Obavam sa ze chyba bola na strane eliny ak nesiel semafor
Reply on: N/A #181465:
Podľa tlače iba vodič plechovice
Reply on: KuraciKebab #181461:
No musela to byť riadna šupa, nevieme kto je na vine no kpt. Danko im dal príklad 😆
Boli i ranení?
7126 bola pred chvíľou tahana inou K2S cez Trnavské mýto smerom na JD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.