Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Chlapci nechcem byť drzý,ale vie mi niekto rozumne vysvetliť dôvod meškania (alebo výpadku?) spoja L80 o 6:01 z Kollárka na Kopčany?Stojím na zastávke od 5:50,čiže ešte pred odchodom spoja na Údernícku,zapálim si cigu a čakám na svoj spoj...Tri minútky pred 6:00 príde nejaký Shitelis pred nástupište (ako vyčkávajú) s cieľom Údernícka-Kúpalisko,pozerám,že zrejme zmeškaný spoj medzi časom tak reku neva veď počkám na svoj.Zrazu si o 6:00 pristaví k zastávke (s Úderníckou na displejoch) a 6:01 ho niet...Čakám 5 minút dovalí sa ďalšia L80 takisto s tým istým cieľom tak už som radšej nastúpil,keďže o 6:30 mi začínala zmena v práci na Kopčianskej (cieľová destinácia Kopčany-sídlisko).Vystúpil som pri ŽST Petržalka o cca 6:17,počkal som tri minúty a radšej sa vybral pešo smer k PZ a cca na úrovni zastávky Kopčianska-stred okolo mňa prefrčí najskôr 99ka a 30s na to L80 mojím smerom...
Moja otázka znie teda What the fuck?Keby boli brutálne zápchy (čo o takomto rannom čase vôbec nebývajú a už vonkoncom nie v tieto dni keď sú CPkári v prdeli) tak to beriem alebo vypadne pre poruchu autobus aj to pochopím,ale nikde ani zmienka vo výprave o nejakom výpadku...Je možné,že ten ,,ťapko" čo išiel o 6:01 si zle nastavil transparent a doplietol ma?Pokiaľ viem tak si na palubáku len otočí smery a nahrané poradie si už samé nahodí cieľ a ukáže to na transparentoch...Viem,že niektoré poradia na L80 chodia aj na Údernícku aj na Kopčany,ale pokiaľ viem,tak ciele si to hádže samé...Či sa mýlim?Ak hej skúste mi to niekto objasniť.
Ak to musí manuálne navoliť vodič a pochybil tak mu vrelo ďakujem za ,,príjemnú"prechádzku polovicou Kopčianskej street v tomto mraze!!!Cez leto fakt na to kašlem a rád sa prejdem,ale cez neodpratané chodníky a v zime a vetre šľapať od stanice až po nadjazd to je naozaj skvelé 😛

Budem naozaj rád keď mi to niekto rozumne vysvetlí.Dík...
Reply on: Infinity #151446:
Rukavice použité neboli (ohrievali sa vo vrecku), problém bol podľa mňa v "cestujúcom" úplne vpredu vľavo. Inak na SORoch si bežne otváram aj rukavicou, ale viem, že reagujú len niektoré materiály.
Reply on: mark178 #151444:
Dvere sa pootvorili a v momente zavreli? Mali by to dať do servisu... ?
na akej linke mala byť dnes 4396? alebo to dnes bolo ZV?
Ak výjde predpoveď počasia, vo štvrtok večer sa môžme tešiť na dodatočný ohňostroj. ?
Reply on: fanatikmhd #151443:
Dvojmotorové vozy boli "politicky" nepriechodné, lebo SOR také riešenie neponúka, Ivan Bútora sa tu zmieňoval, že bola snaha dať požiadavku na dvojmotorové kĺby do zadania obstarávania a bolo to zmietnuté zo stola, takže majú to, čo chceli vysúťažiť. Škoda, že na to doplatí cestujúca verejnosť a ľutujem vodičov, tí sa budú s kĺbovými troloSORmi trápiť na Kramároch a možno aj na Mudroňke, ak upravia obratisko na Mliekárenskej, aby sa tam mohli 31Tr točiť bez problémov(čo mi pripomenulo, že sa chcem ísť pozrieť, ako to tam vyzerá) a na klobásovú posilovú X203-ku môžeme asi zabudnúť, keď budú nepriaznivé poveternostné podmienky...
Pred chvíľou sa Panónskou pomaličky kotúľal nejaký pokazený Citelis, z priestoru motora sa valil kúdol dymu. Vydával zvuk ako by to malo každú chvíľu skapať. Na Dolnozemskej som ho videl už potom stáť, zrejme to sám do vozovne nezvládol.
Reply on: ragnar #151450:
6637 má odchody zo zastávky Radničné nám. smerom na Cintorín Vrakuňa nasledovne:
14:00, 16:10 atď.
Reply on: Johny D #151451:
6620 sa pokazil na Kollarovom
Reply on: ragnar #151450:
Odpoviem aspon na cast prispevku k vynechanym spojom
- trolejbus linky 208 s odchodom 14:47 nepremaval z dovodu vypadku, podobne aj vcerajsi spominany odchod na linke 202 nebol vykonany z dovodu vypadku spoja, takze moznost a) je zial spravna
Zdravím, celkom by ma zaujímalo, prečo majú aj teraz medzi sviatkami pri relatívne prázdnych a zväčša odprataných cestách trolejbusy také meškania:

Napr. teraz pred polhodinou L208 (číslo 6637) šiel zo zastávky Radničné nám. v smere na cintorín Vrakuňa o 14:59, čo by mohlo znamenať dve veci: Buď meškal len 2 minúty (t.j. šiel pomerne presne) a ten pred ním nešiel vôbec, alebo meškal 12 minút.

Ako je to?

Včera pre zmenu vôbec nešla L 202 v smere do centra, ktorá mala byť na zastávke Priekopnícka o 19:41, takže mám dojem, že skôr bude správna možnosť a), teda vynechanie predch. spoja.

A napokon: Na základe čoho sa zostavujú tie grafikony, keď prinajmenšom trolejbusy ich za bežných podmienok v meste nemajú šancu dodržať? Typická je v tom 201-ka, ale aj spomínaná 208-ka. Tie ten grafikon ako-tak dokážu dodržať nanajvýš tak v nedeľu doobeda pri peknom počasí, ale nie v reálnych podmienkach v pracovné dni...
Reply on: Infinity #151446:
Ja sa na tom vzdy v duchu rehocem...:D jak idu ludia to tlacidlo pretlacit az cez madlo, a pritom na ruke ma centimetrovu vrstvu kozenkovych rukavic..:D 😃
Reply on: Jadran #151421:
To fotila pani Vachová z domu? 😃
204/6 - 6231
Reply on: Sati #151445:
a dodam ze dopytove tlacitko ako je na mbcc a sor sa otvara bez rukavic ktore ma cestujuci na sebe ked mu je zima ...mozno to bol tento pripad ? ? ?
Reply on: zavinacsk #151442:
choroba MBCC od novoty a nik tu záhadu nedokáže odstrániť❗
Ale dá sa to otvoriť len to by musel aj niekto pohnúť mozgom a byť všímavý ☠
Reply on: zavinacsk #151442:
a čo ak bola cchyba vo dverách ako ja to chápem, že mohol počkať kým sa presuniete, ale tak zase tá 95 ide stále..
Reply on: trolejbus6207 #151433:
🙂 Samozrejme ze viem. Slo skor o istu narazku na vyborne vyberove konanie na klobasove trolejbusy s pohonom iba zadnej napravy, ked predchadzajuce 25Tr sa jednoznacne neosvedcili. Obzvlast terza ked na DD musia zachadzat aj 15Tr(M) je to nadherne vidiet, ako si 15tka taha do kopecka, a 25tky uz hapruju... a to je to tam celkom normalne odhrabane aj posypane...
Pozdravujem "ochotného" vodiča 95tky s odchodom 29.12.2014 19:29 zo zastávky Most SNP. Zastavil na zastávke, otvoril dvere iba v prednej časti vozidla, obe zadné sme viacerí otvárali dopytovými tlačidlami, pričom dvere bližšie ku kĺbu sa pootvorili a počas otvárania hneď zavreli, zadné sa ani nepohli. Na zastávke zostalo 17 ľudí vrátane pána s barlami čakať na ďalší spoj v príjemných -9 Celzioch. Vrelá vďaka, asi sa už ponáhľal do Petržalky po batoh a na vlak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.