Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Električková zastávka Krížna (nástupište) sa práve asfaltuje za plnej premávky, teda električka otvorí dvere a vy vystúpite do čerstvého asfaltu 😃

Edit: už sa zastavuje za nástupišťom (v smere do centra)
#SKRÁTENIE linky 4 do trasy Zlaté Piesky/Stanica Nové Mesto - Kútiky, obratisko a späť.

V úseku Kútiky, obratisko - Dúbravka, Pri kríži premáva náhradná autobusová linka X4. Autobusy stoja na zastávkach nočnej linky N34, resp. N21.
https://twitter.com/dpbratislava/status/1451985105321439242
Oznam o výluke 56 v Rači a konečne dali preč oznam o návšteve pápeža 🤣🤣 dlho potom tu bol 🤣🤣🤣
Reply on: 3pa3ck3 #172414:
Nemôže sa to robiť tak, že sa počet cestujúcich v Škodovkách iba vynásobí dvomi (tento systém by nepokryl iba ŽST NM), keďže je každý druhý spoj so Škodovkou, keďže som si ešte nevšimol, že by niekedy bola nejaká linka (okrem 3 a cez víkendy 1) čisto škodovková, keďže na to by sme (cez pracovné dni) nemali dostatok vozov?
Reply on: mirec240 #172413:
Inak pri električkách prebieha sčítanie ako? Každý týždeň bude jedna linka čisto škodovková?
Reply on: Michal111 #172412:
Počítanie cestujúcich na linke 83. A na 68 sú NB18 cez víkendy pravidelne.
Nejako sa nám pomenila víkendová výprava, Capy sa vrátili na L98, zatiaľ čo na L83 a L68 išli NBcka. To je trvalý stav alebo len nejaká posilova doprava?
Reply on: mirec240 #172409:
😃
Už sa to rozbehlo.
Nad lúčkami asi menší prestoj, stoja tam tri električky (smer mesto), prvá je 7843+44
DN 6113 vs auto na Racku smer Šancová
....a práve sa to pustilo a trolejbus aj dispečeri odišli
Doplnenie do výpravy: na 84/3 sa po výmene napojila 4934 (voz sa nezobrazuje na VZT)
Aktuálne v Petržalke prebieha preprava poškodeného vectrona MRCE po nehode v Dvoroch nad Žitavou v lete 2021
Pri OC Vivo smer OD Slimák pokazená #1850 z linky 50
Reply on: Mhr1 #172403:
Ja keď idem pár zastávok stojím ale keď je cesta cca 52minút zo 65 a to Tedomom abo Sorom zadok je usedený a bolí, no používam inú dopravu a to bicykel, prípadne peši z práce cca 2h peši 😀😀 no všetko od okolností, počasí a ako sa vychrochním 😀😀
Reply on: N/A #172402:
No to je práve o tých rovných, anatomicky nijak nevytvarovaných plechoch či tvrdých plastoch potiahnutých látkou bez výplne. Tiež si za tú 25-minútovú cestu, čo denne absolvujem 2x, musím rôzne poposadnúť, aby ma zadok až tak nebolel... Anatomicky dobre tvarované tvrdé sedadlá v T3-kách tak nevadili. Najlepšie boli klasické čalúnené RTO sedadlá, ktoré mali aj neskoršie série 9Tr a prvé 14Tr.
Reply on: Mhr1 #172397:
Mne sa dobre sedelo v drevených sedadlách keď jazdili TAMy, pretože sa šmýkalo na nich v zákrutach. Niektorí si spomínajú na voz 2400 s plast. sedačkami na linke 71 býval často. Keď cestujem v Ivecu či Sore ma zadok bolí 😀😀😀😀
Reply on: samkoh #172400:
preto hovorim ze tam mozno budu aj nejak zapracovane zavislosti (postavena vlakova cesta a obsadena kolaj z ktorej je postavene)
Reply on: si #172396:
to mi nejako nesedí... zo 4. SK býva neraz VC pre osobák na hlavnú postavená 10 minút dopredu a závory sú našťastie ešte hore.
Trolejári v križovatke Krížna x Legionárska, už sa tu nazbierali električky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.