Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nejako sa nám pomenila víkendová výprava, Capy sa vrátili na L98, zatiaľ čo na L83 a L68 išli NBcka. To je trvalý stav alebo len nejaká posilova doprava?
Reply on: mirec240 #172409:
😃
Už sa to rozbehlo.
Nad lúčkami asi menší prestoj, stoja tam tri električky (smer mesto), prvá je 7843+44
DN 6113 vs auto na Racku smer Šancová
....a práve sa to pustilo a trolejbus aj dispečeri odišli
Doplnenie do výpravy: na 84/3 sa po výmene napojila 4934 (voz sa nezobrazuje na VZT)
Aktuálne v Petržalke prebieha preprava poškodeného vectrona MRCE po nehode v Dvoroch nad Žitavou v lete 2021
Pri OC Vivo smer OD Slimák pokazená #1850 z linky 50
Reply on: Mhr1 #172403:
Ja keď idem pár zastávok stojím ale keď je cesta cca 52minút zo 65 a to Tedomom abo Sorom zadok je usedený a bolí, no používam inú dopravu a to bicykel, prípadne peši z práce cca 2h peši 😀😀 no všetko od okolností, počasí a ako sa vychrochním 😀😀
Reply on: N/A #172402:
No to je práve o tých rovných, anatomicky nijak nevytvarovaných plechoch či tvrdých plastoch potiahnutých látkou bez výplne. Tiež si za tú 25-minútovú cestu, čo denne absolvujem 2x, musím rôzne poposadnúť, aby ma zadok až tak nebolel... Anatomicky dobre tvarované tvrdé sedadlá v T3-kách tak nevadili. Najlepšie boli klasické čalúnené RTO sedadlá, ktoré mali aj neskoršie série 9Tr a prvé 14Tr.
Reply on: Mhr1 #172397:
Mne sa dobre sedelo v drevených sedadlách keď jazdili TAMy, pretože sa šmýkalo na nich v zákrutach. Niektorí si spomínajú na voz 2400 s plast. sedačkami na linke 71 býval často. Keď cestujem v Ivecu či Sore ma zadok bolí 😀😀😀😀
Reply on: samkoh #172400:
preto hovorim ze tam mozno budu aj nejak zapracovane zavislosti (postavena vlakova cesta a obsadena kolaj z ktorej je postavene)
Reply on: si #172396:
to mi nejako nesedí... zo 4. SK býva neraz VC pre osobák na hlavnú postavená 10 minút dopredu a závory sú našťastie ešte hore.
Trolejári v križovatke Krížna x Legionárska, už sa tu nazbierali električky
Reply on: barack40 #172391:
ok, vďaka za objasnenie!
Reply on: FFF13 #172377:
Praha takéto sedadlá na SOR-y objednáva rovno z výroby. Sú nielen hygienickejšie, ale sa na nich aj pohodlnejšie sedí. Netuším, prečo sa DPB zhliadol v rovných, nepohodlných plechoch potiahnutých látkou prakticky bez výplne. Aj dnes som mal šťastie na a-98 na takýto SOR, tuším 2855, ak sa nemýlim.
Reply on: samkoh #172386:
a nebude to nahodou aj tym, ze ked sa stava vlakova cesta z inej ako priebeznej kolaje, tak pri jej postaveni sa zaroven aj uzatvara priecestie ?; resp. kedze je "masina" blizko tak ak sa snima volnost kolaje a pri jej postaveni je to brane ze mas vlak v useku a signalizacia sa spusta aj ked ten vlak stoji....

PS: za priecestim boli v uplynulych dnoch odstranene volake budovy (prilepky), tak mozno tam niekto nieco planuje aj s tym zahlbenim....
Reply on: Joyki #172380:
Takých nebezpečných staníc a zastávok (aj horších) s pravidelným zastupovaním vlakov po celom Slovensku je...
Reply on: samkoh #172386:
Závory musia byť dolu skôr, než ranžírka zbelie. To priecestie malo byť s ohľadom na frekvenciu vlakov zahĺbené (a zrejme na inom mieste).
Reply on: Joyki #172380:
Pamätám si ako som tade išiel jedným z posledných vlakov ktoré tam zastavovali. Tá stanica je dokonca peronizovaná, takže som slušne vošiel do podchodu, vyšiel do staničnej haly - a zistil že všetky vchodové dvere sú zamknuté 😂 Tak pekne podchodom späť na nástupište a cez koľaje.

Inak je to škoda, tá stanica by pre niektoré oblasti slúžila celkom dobre, aj keď problémom môže byť nie úplne ideálny interval 66.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.