Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 6830 #170779:
Ale len chvíľu, potom bola stiahnutá a nahradila ju 6821-ka
Dnes 202/9 opravená 6834 👍
Reply on: GHZ6621 #170777:
Móže byť, ale zjavne dnes na dennej skúšali vysielačku.
Len tak som si všimol, na dnes je už teraz písaná na 203/51 #6634, neviete či naozaj ide? 😃
Reply on: Trammat #170775:
neviem, nie som technický typ človeka.
Reply on: samkoh #170774:
Nebol to len bufík? 😃 U soriek občas rád podymkáva. Voz je aj teraz normálne na spoji.
93/2 sa nakoniec nevymieňala? Lebo cca. 14:40 mala na Hodžovom námestí asi 3-minútový prestoj, ktorý bol spôsobený dymením sa od ľavej zadnej časti vozidla na zochovej a potom aj na Hodžku smer SAV. Tak som kričal na vodičku a následne stlačil prvýkrát v živote núdzové tlačidlo. Pri následnej prehliadke ktosi tvrdil, že to mohlo byť od výfuku, ale slovami iných cestujúcich, smrdelo to teda riadne a späť do toho vozidla som už nenastúpil, i keď som išiel na hlavnú a to vozidlo sa nakoniec pohlo tiež. A cca. 14:35 na Dvoroch smer Stn. Petržalka bola pojazdná dielňa.
Reply on: MartanSK #170771:
Aj tak ale podľa mňa nie je dobré, keď sa dlhodobo uprednostňuje vypravovanie vysokopodlažných 15Tr pred nízkopodlažnými 31Tr. Tá vysielačka pri 15Tr je už len "čerešnička na torte."
Reply on: Urbanway 2423 #170767:
Trolejbusy nepotrebuju a netankuju naftu 😃 Teda okrem 30trDG/6101-6115/ktorým nafta služi na pohon.Kurenie je urobene tak,že si špirálami na 600V ohreju v nádobe kvapalinu a daľej to funguje ako u autobusu /kde to može byť aj odpadové teplo od motoru/ U elektrobusu sa to takto nedá kedže by sme značne znižili dojazd /než by sme ohriali kvapalinu elektricky,/ preto je tam bufik.🤪
Reply on: Urbanway 2423 #170765:
Keby sa dielenským chcelo, tak to opravia. 6621 máva pokazenú vysielačku už niekoľko rokov a okrem výpravy moc veľký zmysel nemá. Na dorozumievanie sa väčšinou aj tak nepoužíva. Len som teda chcel podotknúť, že to nie je chyba toho voza a nijak to hodnotu voza neznižuje 😉
Reply on: Urbanway 2423 #170769:
Ja už som v Bratislave zažil túto zimu už aj vykúrený Citelis, tak či okrem nedostatočného vykurovacieho výkonu nebude chyba aj v šetrení a/alebo neúdržbe...
Reply on: ikarus31 #170768:
Tak je pravda, že v Citelisoch to vôbec nekúri, v tbusoch fúka z kúrenia aspoň vlažný vzduch.
Reply on: Urbanway 2423 #170767:
Tak stále lepšie ako Citelisy tam je len paródia na kúrenie.
Reply on: Ike #170766:
Nepotrebujú náhodou tie 30Tr/31Tr aj naftu, lebo elektrobusy ju tuším na kúrenie potrebovali. 😃
Sú aj nové trolejbusy (asi iných značiek), ktoré to majú vyriešené lepšie, pretože v tých 30Tr/31Tr to v zime veľmi nekúri a najmä ráno je to hrozné?
Reply on: Urbanway 2423 #170765:
Pretože 14Tr a 15Tr boli konštruované ako trolejbus. Teda majú elektrické kúrenie.

30Tr a 31Tr sú obyčajné autobusy, do ktorých bola pridaná elektrická výzbroj a teda majú teplovodné kúrenie: je to podobný princíp ako centrálne kúrenie v byte: máš kotol, ktorý zapneš, v ňom sa Ti zohreje voda a tá prúdi po obvode vozidla. 30Tr aj 31Tr majú dokonca na palubovke indikátor poklesu paliva pod rezervnú úroveň 😂
Reply on: Johny D #170764:
To je teda super, že tým vozidlám nefungujú vysielačky, pomaly sa z nich stávajú nové Karosy a vyradenie v nedohľadne... Jediné výhody týchto vozov sú lepšie kúrenie (vie niekto prečo to v nových vozoch slabšie kúri) a uzatvorená kabína, inak je to hrôza.
Reply on: Mhr1 #170763:
Nič sa nezmenilo, naďalej premávajú dva, len vozidlám 6621 a 6636, ktoré sú ako druhé vozidlo najčastejšie, vypadáva signál vysielačky resp. palubáku
Neviete niekto, ako je to s výpravou nočných trolejbusov? Lebo v posledných dňoch sa objavuje vo výprave na večernej t-203 ako aj t-N44,47,72 vždy len jeden trolejbus. To sa dá stihnúť s jedným trolejbusom? Spoj robený degešom nepočítam, ten bol na t-N72 aj predtým. Naozaj sa druhé poradie nevypravuje, alebo sa tam vypravuje trolejbus s nefunkčným palubákom?
Niekde bol prestoj linky 9, z Karlovky pôjde až o 20 minút cca.

Tak nakoniec prišla na konečnú 7409 (zrejme ZV) ale na tabuliach ani vzt ju nevidno
95/2 - 1048

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.