Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Technopol #170255:
Iba obyčajné stĺpiky (podľa videa sa pohol keď začala odchádzať električka smer Dúbravka a druhú električku vôbec neregistroval)
Na tej zastávke Borská kde sa to stalo, sú stĺpiky bez blikania, alebo len nie sú zapnuté ?
24. 9. 2020 - 198/3 - 1868? Čo je to?
Ráno po pol siedmej videná autoškolská SOR-ka na Karadžičovej...
Reply on: martinah #170251:
Toto bolo az poobede, autoskola.
Na Fadruszovej smer Dubravka prestoj elektriciek, zrejme nehoda, uz huka dispecing
Kĺb 8146 na autoškole dnes vonku, okolo 9 po Prievozskej smer centrum
Reply on: si #170247:
no absencia pokroku k tepelnej pohode hlavne za horúcich dní (jediná možnosť je naďalej skleník s prievanom) skutočnosť, že v čase kedy sa tie sedačky montovali bol vývoj trhu so sedadlami v MHD podstatne ďalej než to čo je v nich namontované, absencia akéhokoľvek odhlučnenia, vysoká podlaha s vysokými schodíkmi. stále je to málo? nehovorím že majú byť na úrovni 29T(30T) ale každý musí uznať, že tá "rekonštrukcia" bola brutálne premárnená príležitosť.
Reply on: Minko #170246:
ja neviem no, ale zas vozy T3 (ak si odmyslim vysku podlahy a absenciu klimy salonu) zas nejak nepohodlne pre cestujuceho nie su.... ci treba ti drevene lavice z TAMbusov, aby si si spomenul co je pre cestujuceho (ne)pohodlne ?
Reply on: Mhr1 #170245:
presne bod 6. myslím. V tých vozoch to proste vôbec nie je vidieť. Rekonštrukciu si ja predstavujem tak, že musí mať nielen ekonomický prínos (predĺženie životnosti vozidla) ale musí priniesť aj niečo naviac vo vzťahu k zákazníkovi (vylepšenie komfortu). A nehovor mi, že nahodenie nových umakartov a výmena za sedadlá kdesi zo skladu kde sa nejakej firme zvýšili je vylepšením komfortu. Lebo tá rekonštrukcia je len také polátanie (vo vzťahu ku komfortu zákazníka) aby sa nepovedalo- v štýle: keď už to máme odstrojené na skelet, tak tam dajme aspoň nové umakarty a sedačky. Zároveň s tým súvisí bod 8. Ak už dokážeme spraviť komplet nové vozy ako "kópie" T3 neverím, že sa pri reko z toho nedalo vydolovať viac.
Reply on: Minko #170235:
Minko, neviem, do akej generácie patríš, pripadá mi však, že toho napr. o hospodárnosti a ani o technike veľa nevieš, ale ja som osobne videl niektoré rekonštrukcie v ústredných dielňach. Takže:
1. Odstrojenie vozu až na skelet.
2. Opieskovanie skeletu (otryskanie pieskom až na čistý kov, teda odstránenie hrdze, príp. výmena poškodených častí skeletu).
3. Antikorózna ochrana skeletu.
4. Nová - moderná elektrická výzbroj Progres.
5. Samozrejme nová kabeláž.
6. Nové sedačky, umakarty, skrátka nový celý interiér.
7. Nový informačný systém.
8. Vozy 7703,04,06,17,18 sú úplne nové.
A ďalšie drobnosti, to by Ti tu vysvetlili lepšie iní. Takže sú jednoznačne lepšie ako T6, lebo tie majú podstatne gracilnejší skelet, ktorý sa ľahko ohne (viď napr. aj havária 7927 s Mercedesom - Mercedes relatívne drobná škoda, T6 náročná oprava s rovnaním skeletu - a bolo takých havárií v minulosti viac, T3-ka by sa pri takomto ťukanci neohla), neprešli generálkou a majú staršiu elektrickú výzbroj.
Keď si spočítaš náklady na rekonštrukciu, tak tie sa vrátia len vtedy, keď sa vozy budú využívať. Z mojej strany nejde o šotoušovinu, ale jednoducho o to, že neznášam plytvanie. A nedostatočne využitá investícia je plytvaním. Podobné, čo som písal o T6, platí aj o T3G - tiež nemajú GO a majú staršiu výzbroj. Keď už Krasňany tak milujú svoje T6, tak stačilo vymeniť T3G na Jurák a T3P dať do Krasňan. Nižšie využitie T3G by nevadilo, lebo tie boli rekonštruované pred 20 rokmi, tam sa už investícia vrátila a odžili si > 30 rokov bez GO. T3P si náklady na svoju GO ešte "neodpracovali".
Reply on: Tbusabustram6609 #170218:
PRESNE arogancia "prvého národa //v rebrícku celosvetovom a vesmírnom// je skoro "neuveritelná" ale je to tak sme PRVÍÍ......ale od zadu az po /bez urázky/ RUANDA-BURUNDI......:)????????
Mňa skôr veľmi mrzí v akom stave sú T6 v Bratislave.Napr.vôbec nechápem,prečo nebola odstránená tyč na spätné zrkadlo na druhom vozni.V prípade III.série je zasa nešťastný náter.Celkovo si myslím ,že T6A5 I.série niesú v moc dobrom stave po vizuálnej stránke,ale príde mi,že v BA si všetky vozidlá niak viac ničíme v porovnaní s inými mestami.
Reply on: Mhr1 #170233:
Obávam sa, že odstavenie T3P na úkor jazdiacich T6 je výsledkom bližšie neidentifikovateľnej patologickej obsesie typom T6.
Súpravy majú byť na L1 aj po ukončení korona opatrení?
Reply on: 3pa3ck3 #170239:
aha takže, tá výmena koženiek a laminátu na tých pár kusoch električiek za sedadlá z roku pána XY (v čase ich montovania do električiek bol vývoj sedadiel v MHD už niekde inde) a mám považovať za modernizáciu v prospech cestujúcich?
Reply on: Minko #170235:
Len taká otázka - poznáš rozdiely medzi T3P a T3G?
Reply on: si #170234:
Myslím že aj toho sa raz dočkáme...
Reply on: S499.1023 #170236:
handrené- to sú tie plasťáky či koženky? 😁

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.