Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: piggee #168824:
Pri LPG je problém, že je ťažšie ako vzduch, a teda je veľký problém dostať ho preč z podzemných priestorov. Pri CNG aj H2 tento problém nie je.
Je tam porucha na trolej. Vedení, vrchári a dispečing už sú na mieste, porucha je za križovatkou Karadžičova Záhradnícka
Prerušená doprava Záhradnícka smer Svätoplukova a Jégého, kolóna tbusov, boli tu sanitky, teraz aj polícia, neviem čo sa deje....
Reply on: piggee #168824:
len pripomeniem svoj názor, že to nie je autobusová stanica, ale nepotrebné nákupné centrum, kde v podzemí bude pár miest na dočasné parkovanie autobusov
Po meste sa túla 7516 ako autoškola...
1826 vykapala pred križovatkou Bajkalská - Trnavská cesta, spolu s dielňou blokujú jeden pruh na Bajkalskej.
zastávka Cvernovka na Svätoplukovej smerom k Nivám, tak aktuálne je tam obmedzenie, vodári z BVSky tam robia práve rozkopávku tesne pred zastávkou, asi nejaká porucha, takže MHD zastavuje v priebežnom pruhu, nie pri obrubníku
Reply on: Miro #168816:
autickar ma zastavit pred zastavkou
Reply on: 810zssk #168801:
Na Kamennom nie je zastavka viedenskeho typu, ale inak suhlasim - ako docasne riesenie je to v BA niekde pouzitelne
Reply on: Jadran #168825:
Vždy som si myslel že 14/15Tr sū na nočåku kvoli kabíne vodiča.
Reply on: S499.1023 #168780:
Chameleónoidny nočák N44+N47+N72 začína večer na 203. 🙂
Raz som sa niekde zmienil ohľadom starého trolejbusu, že jazdí prevažne na nočnej službe N72, tam sa do mňa pustil nejaký ultrašotoušsky založený turbohroboňák, aby som nešíril dezinformácie, veď nejazdí len na N72, ale aj na N44 a N47. Od tej doby tie služby volám 203/5x, tak ako sú značené, do toho nik nemôže rýpať.
Reply on: S499.1023 #168807:
Lebo mali sme taku debatu, ze ked postavia novu autobusovu stanicu na Nivach, ktora bude cela podzemna, tak ako to bude s tymito alternativnymi pohonmi v autobusoch. Ci tam budu mat vlastne povoleny vjazd.
Reply on: Public Transport #168822:
Aj v sobotu sa priamo na trati pracovalo.
Public Transport

Public Transport

Na Dolných Krčacoch dnes normálne pracujú roboši. Počas prevádzky tam rozoberali nástupište 😃
Reply on: fanatikmhd #168818:
§ 13

(1) Za vozidlom pravidelnej verejnej dopravy osôb, ktoré zastavilo v obci na zastávke bez nástupného ostrovčeka alebo bez nástupišťa na zvýšenom električkovom koľajovom páse, vodič iného vozidla je povinný zastaviť vozidlo. Ak je na zastávke viac vozidiel, vodič je povinný zastaviť vozidlo za posledným z nich. Vodič smie pokračovať v jazde, ak neohrozí osobu, ktorá nastupuje do vozidla pravidelnej verejnej dopravy osôb alebo z neho vystupuje.

(2) Vodič je povinný v úseku zastávky pravidelnej verejnej dopravy osôb dbať na zvýšenú opatrnosť a jazdiť primeranou rýchlosťou tak, aby neohrozil osobu vystupujúcu z vozidla pravidelnej verejnej dopravy osôb alebo do neho nastupujúcu.

Čiže stačí zastaviť za električkou/autobusom. Navyše sa jedná o zastavenie vozidla, čiže vodič neporušuje zákaz zastavenia na žltých čiarach.
Reply on: si #168819:
"zrovna blumental smer von z mesta v popoludnajsej spicke neprejdes asi ani za 2 minuty pokial ostanes stat pred tym vyvysenym, ak aj nahodou trafis dieru ze tam nie je ziadne vozidlo, mozes si byt isty ze ti tam vlezie chodec (hned pred a za vyvysenym su priechody pre chodcov), a idealne na prechode blizsie k vazovovej mu budes davat prednost tak ze ostanes na tom vyvysenom...."

Presne tak!👍
Reply on: Miro #168816:
pokial zastavi za elektrickou a medzitym sa mu tam objavi dalsie vozidlo, dajme tomu, stane sa, problem ale je ked sa nejake hovado so svojou plechovicou snazi presuvat pomedzi vystupujucich/nastupujucich...

#168818 zrovna blumental smer von z mesta v popoludnajsej spicke neprejdes asi ani za 2 minuty pokial ostanes stat pred tym vyvysenym, ak aj nahodou trafis dieru ze tam nie je ziadne vozidlo, mozes si byt isty ze ti tam vlezie chodec (hned pred a za vyvysenym su priechody pre chodcov), a idealne na prechode blizsie k vazovovej mu budes davat prednost tak ze ostanes na tom vyvysenom....
Reply on: Miro #168816:
Ja neviem, ja stojím PRED tým vyvyšeným priestorom keď idem autom. Pokiaľ viem, zákon hovorí pred zastávkou, a tá je jasne označená. A čuduj sa svete, viac ako 2minúty som tam nikdy, ani v špičke nestál aj pri frekvencii MHD v špičke. A možno to bude tým, že trocha rozmýšľam než zošliapnem plyn/brzdu....
si: No, hej, škodofka je v tomto mierny problém, ale napr práve tam sa dá tváriť že si šiel prehodiť manuálne výhybku..a že pri vystupovaní ti skočilo auto do cesty a ty v ruke železo, nuž......


btw, je inak nejaký subjektívny dôvod prečo pražáci majú železá pod vozom v rúrke, a naši ich majú v kabíne? Je na to nejaký logický dôvod?
Reply on: Miro #168816:
Hej, presne toto su tie problemy, za ktore vodic auta nemoze! napriek tomu zavadzia. Preto tvrdim, ze ten Viedensky typ je tam pri AKTUALNEJ frekvencii vozidiel MHD nevhodny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.