Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #168792:
L3 točí po Vazovovej (akurát ide do Petržalky s cieľom Rača)
Na racianskej pisu nehodu, nechodi sa
Nová CVR Stabilita, videl som len z diaľky ale na 90% ide o 7128.
Reply on: 810zssk #168789:
Tak aj ta NBS sa uz hybe.
Reply on: TeBeCe #168788:
Podla VZT obnovene od 14:31. Teraz je zas prestoj pri NBS.
Elektricky nejazdia v dubravke momentalne
Reply on: Max #168786:
Už obnovene
Reply on: Max #168784:
Hasiči tam demontujú zrejme vetrom poškodenú smerovú tabuľu nad vozovkou.
(videné symbolicky - koniec smeru)
Reply on: TeBeCe #168783:
Zase chrono vyborna, co ine ?!
DPB hlási odklon autobusov z Panónskej cez Rusovskú cestu a Einsteinovu smer centrum, neobsluhovaná zastávka dvory.
Aky zmysel ma na segnerovej minutu cakat na odchod smer kutiky? A zdrziavat druhy voz iduci tym istym smerom ktory uz mal odist? To cakanie na segnerovej je bezne od zrusenia jurigovho...
Reply on: S499.1023 #168780:
Asi nocak, co bol predtym 203.
Reply on: SuchSoft #168756:
Máš bod. Je to prekrúcanie, ale máš pravdu 🙂 Ale snáď si pochopil pri jazden na SVK e nejak často o dobrej ceste sa nedá rozprávať.
Reply on: Jadran #168778:
Možno som už nejako úplne mimo, ale čo robila 203 na Untere Jägde? To je najaký služobák?
vraj nepremavaju elektricky od Vinohradov smer mesto...
Na Dolných Honoch pred zastávkou Komárovská v smere z mesta je strhnuté vedenie na asi 200-metrovom úseku, pod ním uviaznutá 203/51-6311. Do začiatku dennej premávky trolejbusov to hotové určite nebude, takže zrejme bude NAD od cintorína po Čiližskú.
Reply on: Jadran #168774:
On by ten 30 minútový takt mal podľa mňa zmysel celonočne a celotýždenne, pretože 30 minút je už interval, pri ktorom sa už dá hovoriť o akej-takej flexibilite a stávajú sa aj spontánne použieľné. To je pri hodinovom nemožné, tam ostáva buď len plánovať program s ich použitím vopred, alebo ísť autom či taxíkom...
Reply on: Ma178rek #168770:
Lenze ludia sa na tom Hodzku negeneruju zo vzduchu.

Problem je, ze pred piatou denne linky jazdia este velmi sporadicky a nahodne takze sa medzi nimi neda prestupovat. A medzi nocakmi sa prestupovat neda, lebo nejaky majster to vymyslel tak ze ta vyklopia v centre a potom odidu naprazdno (tieto polrozjazdy o 23:30, 0:00 a 4:30 su uplna uchylnost a zivy pozostatok myslenia "nocna doprava je pre vodicov").

Na piatu sa v proste BA nedostanes skoro nikam. Riesenie je jednoduche, pridat odchod 4:30 zo stanice, s tym ze po prichode na konecnu bude to vozidlo pokracovat na dennej sluzbe. Lebo to je dalsia blbost, ze v case kedy zacina najsilnejsi dopyt, DPB s pokojom jemu vlastnym posiela 20 vozidiel do vozovne oproti desiatkam vozov co prave idu von. Hlavne ze setrime jalove kilometre...
Reply on: Ma178rek #168768:
To je pekne ze vacsina vyjazdov je na trase. Len si treba pozriet kde su vozovne a potom asi uvidis v com je problem 😉
Reply on: ceres #168773:
Polhodinový takt do 2:30 by v piatky a soboty zmysel mal, no pri súčasnom zmýšľaní DPB to určite nehrozí - platia presvedčenia "v noci sa necestuje" a "nemá kto robiť nočné" (ani jedno z toho nie je pravda, ale o tom som sa tu už nedávno zmienil), čiže pridať výkony do nočnej výpravy zo zásady nie. Maximálne keď sa koná nejaká akcia v meste.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.