Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david11 #177822:
veď to, tu krásne vidieť že preferencia MHD v tomto úseku išla bokom a pritom sa to dalo spraviť úplne inak...
Reply on: Klepeto #177820:
To je tak, keď sa rozmýšla na 5r. dopredu.. Od Lamača sa pred húfnou výstavbou ako tak stíhalo tak sa povedalo, že tunel pod Karpatmi netreba Sitina spasie všetku dopravu a teraz tu máme výsledok ako pred výstavbou R7 od Šamorína..
Reply on: diky #177819:
V úseku pred úžasným cyklopruhom, kde magistrát neviem ako vypočítal predĺženie jazdnej doby iba o 15s. denne meškajú aj všetky ostatné bus linky. 10-20 min. záleží od dĺžky kolóny pred zúžením.
Reply on: Klepeto #177817:
Tak už prišlo k zmene a je to opäť vyznačené ako bežne. Teda červená a zelená. 👍
Reply on: diky #177819:
Západná časť mesta na tom bude z roka na rok horšie a horšie. Tu žiaľ prešľapuje mesto a štát na mieste. Ani jeden projekt, ktorý by čiastočne uvoľnil tie komunikácie sa nehýbu. Teda či už ST alebo Karpaty. Ešte železnice by to mohli poriešiť čiastočne cez záchytné TIOPy. Ale to by museli investovať do skapacitnenia infraštruktúry v západnej časti mesta úplne inak ako to čo predvádzajú teraz, že nevedia rozbehnúť v termíne ani ten jeden TIOP Bory. O tretej koľaji medzi HLST a DNV môžeme iba zatiaľ snívať, keďže toto bude na programe ich investícií možno po roku 2030. Takže môžeme teraz zabudnúť aj na nejaký normálny takt 15 min. regiovlakov S. To už by bolo snáď zaujímavé aj na prepravu skrz mesto zo západu na východ vlakom ako autobusmi, ktoré uviaznu aj tak v niekoľko desiatok minútových zápchach.
Reply on: FFF13 #177818:
Hm, tak tá linka 37 kolabuje už skoro denne 🙂 Ona má nešťastnú trasu, najskôr schytá meškanie medzi Záhorskou a Lamačom (tu veľmi chýba sľubovaný BUS pruh), potom naberie meškanie v Lamači medzi Pod násypom a STN Lamač (aj tu sa plánuje rozšírenie raz :D), krátke zdržanie je pri ZOO (ak nie je úplne uzavretý tunel Sitina, ak je, tak aj tu naberie ďalšie meškanie (tiež by sa zišiel BUS pruh s tým, že sa zruší krátko pred svetelnou signalizáciou) a posledné meškanie naberie na nábreží v lepšom prípade od Tunela v horšom od bývalého PKO - tu chýba pojazdná trať pre autobusy.
No a ani smerom späť do Záhorskej to nie je výhra, totiž zdržanie hneď na začiatku medzi Most SNP a Tunelom, potom pred ZOO, najdlhšie sa zdrží medzi Habánskym mlynom a Patrónkou a posledné zdržanie medzi Prídankami a STN. Lamač.
A hneď máš meškanie minimálne pol hodinku a v pohode aj hodinu.
V podstate takto (len nie úsek medzi Lamačom a Záhorskou) by to schytávala aj 30-tka ak by sa trepala až pod most, takto je to lepšie (odhliadnuc od mizerného intervalu). Ani linka 192 už nejazdí načas počas špičky-krátke vyrovnávanie pri Červenom moste a veľké meškanie pred Patrónkou z dôvodu zápch na Kramároch, ktoré sa už asi nezmenšia a aj linky 42 a 32 meškávajú cez 30 minút kvôli tomu.
dnes nám 37 pekne kolabuje, meškania od 30 do 50 minút
Aké čarovné. V dnešnej výprave zmizol údaj "oslabená kapacita". Ešte včera tam svietilo 9 poradí na L71. Od dnes je to už štandard a teda za oslabenú kapacitu na L71 sa už 31TR nepovažuje. 😂
Reply on: PepikSK #177815:
Čerpám údaje odtiaľto a nie všetko je aktuálne ale aj tak stíha sa ti bezproblémov .. 😉 to je pointa
Reply on: Ma178rek #177810:
Už sedem
Reply on: Mhr1 #177813:
Lenže v Prahe bola postavená infraštruktúra nová, a ak je problém v infraštruktúre, že ju vyhadzuje a robí to vozom zle tak musíme počkať do konca leta, kedy by sa mala dokončiť rekonštrukcia káblov na Gagarinke či kde to má byť
Reply on: Klepeto #177802:
Nuž, ale tie pražské jazdia. Tak neviem, kde je chyba...
Reply on: juraj76 #177809:
Okrem 6916, ktorá má rozbitý vlek, má každý voz inú poruchu, niektoré sú drobnosti, iné sú závažnejšie, nechápem, ako môžu v Prahe mať dnes vonku 16 vozov z 20-tich, žeby "soudruzi ze Škodofky" mali ku DPP iný prístup ako ku DPB?
Reply on: juraj76 #177809:
Negativne spravy sa vzdy a budu tajit v DPB pri tomto vedeni. Lebo by bol este vacsie hejt na forach a v mediach.
Reply on: juraj76 #177809:
Čo sa týka električiek majú prísť do konca mája a je ich tu 6 z 10 takže tam je to úplná pohoda ...
Asi by sa niekto už mal na to spýtať dopravného podniku. Ten rád tu predstavuje nové vozidlá hneď po príchode jedného kusu, ale vysvetliť problémy ako tieto s 24m vozidlami alebo veľmi dlhá doba, kým začnú jazdiť (viď nové obojsmerné električky- dokonca už 2 týždne nijaká nová neprišla), k tomu sa Rybanský a spol. nemá. Takže načo sa tieto trolejbusy kúpili? Ak je nejaký problém, treba to vysvetliť a nie tajiť!
Reply on: Klepeto #177802:
Určite to nie kvôli zlej manipulácii s vozidlami. Vodič má zvyčajne záujem, aby jeho vozidlo fungovalo, nechce jazdiť na nejakej náhradnej rachotine. Špeciálne ak sa jedná o nové vozidlo.
Reply on: 3pa3ck3 #177806:
Takze dobra kupa konecne ? 🙂
Reply on: Andrej #177804:
Tak aj ZSSK kupovala narýchlo poschodové Stadlery a údajne sú ich mechanici vozidlo s tak malým počtom porúch ešte nevideli 😃
Reply on: Andrej #177804:
Ja nikde nehovorím, že všetko je v poriadku. Iba sa pýtam, čo znamená pre verejného obstarávateľa nakúpiť "narýchlo".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.