...a centrum by skolabovalo, pretože by sa tam z tých dookola sa točiacich električiek prichádzajúcich zo všetkých smerov utvoril súvislý, viac-menej nehybný rad ?
Hehe, že "hypermoderná električka" v Bratislave... (viď dnešné správy na Markíze) ? no na bratislavské pomery určite. Sa mi páčil ten hlod, že BA má rozchod 1000 mm a v ČR taký nemajú, preto to musia skúšať u vás ? Ktože to hovoril, GR DPB? ? Ale záverečné zábery boli trefné..
Riesil by som to inak.. na kazdu konecnu DVE linky - jednu do centra (okruzna Obchodna - Vazovova - Spitalska - Namestie SNP a spat, pripadne naopak.. v sedle by niektore spoje jazdili len v skratenom useku /napr. linka na Zlate Piesky len v useku Jurajov Dvor - Centrum a spat) a jednu na Hlavnu Stanicu.. To by bolo (aj s Petrzalkou) 10 liniek.. + mozme pridat niektore navyse, napriklad by som urcite zachoval sucasnu 5-ku.. pokial by sa podarilo spoje dobre naviazat tak by to mohlo celkom fungovat tak ze by clovek na dopravu odkialkoviek kamkolvek (hovorime o miestach kam jazdia elektricky) pouzil max. 2 spoje..
Mne sa publikovaných 44 miest na sedenie nezdá veľa. To je rovnaké, ako 2 x T3 (1+1). Ak chce byť MHD v budúcnosti konkurencieschopná, malo by sa myslieť aj na pohodlie. Asi to chce 40 metrov a aspoň 60 miest na sedenie (+ zmenu predpisov).
Sorry, pomylil som si Hl.St. a Nove mesto.. Pozri sa kolko ludi chodi teraz na Nove Mesto. Ked som tam isiel naposledy isli okrem mna 3-ja. Ani jeden nemal kufor ani dieta. Naspat rovnako... kludne by sa dali spravit 2x za hodku zachadzky, to nie je problem...
Re #69143 S499.1023: tym si ma potesil, z vonku to vyzeralo opacne
Hlavná stanica SAMOZREJME obslúžená je - prestup na hrane neznamená neobsluhu. Z hlavnej stanice môžem ísť 2 a 8 k Steinu a tam na 1. Naproti tomu nikde nemám rozunmný prestup električk - autobus. Pešo zo Zátišia s kuframi a dvoma deťmi môžeš chodiť ty, normálni ľudia pôjdu autom. A keď už budú sedieť v aute, tak nepôjdu ani vlakom...
Ja samozrejme svoj návrh obsluhy Nového Mesta mám, ale niektorí sú zásadne proti.
V celku zaujímavé jazdné doby majú linky 39 a 61 v úseku Bajkalská - Clementisova.
Bus 61 to má podľa CP stihnúť za 4 min., no bus 39 hoci má rovnakú trasu, trvá mu to až 7 min. ?
Vydel som dost aby som pochopil ze asi bude podobny ako na tej prazskej eline (14T?) a tam je hrozny... malo miest na sedenie a (podla slov kamarata) VELMI nepohodlne sedadla..
Ja si myslím, že ten interiér je celkom slušný. Teraz je však zahádzaný všetkým možným, tak si nie som celkom istý, či je to cez "okná a dvere" vidieť... ?
viem vsak som hovoril ze je viac takychto haluzi
---------------------------------
Re #69132 S499.1023: HlSt nie je obsluzena ani teraz. Co sa tyka trnavskeho myta, da sa vystupit na Zatisi a prejst to peso, je to len kusok
---------------------------------
Re #69131 AAA: A teraz 4 vozi na Zlate Piesky co? Kludne by urcite spoje v sedle mohli koncit na ZST Nove Mesto
? vo fotogalérii sa objavilo ekzluzívne foto tej nízkopodlažnej eliny po príchode do BA, vyzerá zaujímavo, dúfam, že ju zajtra uvidím na vlastné bulvy... ?
Lebo chronometráže sa robia pre každú linku zvlášť a to po sekundách, ktoré sa potom zaokrúh¾ujú na minúty, vždy nadol (aj 00:59sek sa zaokrúhli na 0 minút) ? Teda v prípade L9 (príspevok Ikea, alebo Ika?) to môže byť povedzme rovnaká jazdná doba terbars 80 sekúnd, ale u linky 9 je to od 00:50 do 2:10 - teda 2 min., kdežto u liniek zvyšných to je povedzme od 00: 10 do 1:30 - teda 1 min... atï
Re #69114 SDX: Var. A - nemôže nepremávať L13, lebo musí byť spojenie Hl. Stnica - Jesenského, príp. Šafko - Hl. ST, alebo skôr Obchodná - Jesenského/šafko, Nám. ¼. štúra... (Hl. St - Kapucínska robia busy na Zochovu (93) a Obchodná - Kapucínska je vždy)
Var. B: L1 by presne kopírovala L9 v úseku Trnko - Karlova Ves
Re #69116 SDX: Nárast kapacity do Dúbravky a na Zlaté Piesky (kde b bol zbytoèný) a+ nárast vozokm. Alebo by si ako kompenzáciu zrušil z Dúbravky L12, alebo L5, èo by vyvolalo ïalšie negatívne ohlasy, príp na Zl. P. zrušil L2? Èo by chodilo na Nové Mesto #69129 bol dúfam iba žart, lebo L50 nie je ani zïaleka kapacitná adekvátna obsluha železniènej stanice, aj keï menšieho významu (a L96 nemôžeme poèítať)
Re #69118 milannco: To bola ojedinelá váýnimka, ktorú navrhol jeden èlovek oproti návrhom iných ¾udí z DPB aby sa to volalo L19, alebo dokonca L109, nakoniec sa horko-ťažko schválila tá X9.
Re #69125 AAA: Tá X5 býva pravidelne, a považujú ju za X ako za náhradnú dopravu, aj keï mne osobne sa to nepozdáva. Lebo náhradná doprava znamená pod¾a mòa náhradný druh dopravy, a elektrièka nemôže nahrádzať elektrièku - teda sama seba a navyše keï je výluka v inom úseku a náhrada premáva v inom ? Preto by mala byť náhradná doprava výluène autobusová a oznaèenia "X" iba tam, inde ide o skrátené, alebo predåžené bežné linky.
Tento rok si užijeme èoskoro napr. X38 a X82, ale ani tu sa nejedná o náhradnú, ale mimoriadnu dopravu, pre ktorú ale nie je u nás zaužívané nejaké extra oznaèenie, rieši sa to s tou X kou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S@fino