Reply on: Kami #61071:
Ako vidím tak si ďalší z tých, ktorí uvažujú smerom postavte a my to použijeme. BID je otázkou blízkej budúcnosti, podstatnejšia je spoločná tarifa. To že jedno s druhým súvisí je jasné.
Dopravcovia vedia byť na takejto forme dopravy ziskoví. Stačí naplniť autobus a ide sa. A SAD stratová nie je ! Len sa tak často tvári.
O tom, či je úsek okraj Nivy stratový alebo nie sa dá diskutovať, ale nemyslím, že sa k niečomu dostaneme a že by to bolo pre záležitosť podstatné. Postatné je, kto ten úsek bude voziť - musí to byť MHD !
A je jedno, kde cestujúci vystupuje alebo nastupuje teraz, pretože aj tak využíva MHD. Podstatné bude odsledovať správanie týchto klientov v nových podmienkach - posilňovať, rušiť, pridávať, uberať. Ale nevidím v tom zásadný problém.
Sommelier
prevziať prímestského cestujúceho a tým tvoriť lepšie podmienky...
Je tu ten predpoklad, že časom sa na Nivy s prestupom dostaneš rýchlejšie ako keby si v tom autobuse zostal.
Snahou systému je aj vytvoriť v prípade BA takých 5 ľahko dostupných miest - virtuálne a prakticky tie výkony na Nivách prerozdeliť. Čím sa podporí výstavba v okolí a pozdľž týchto prestupných centier.
A v tom spočíva centralizácia na Nivách - lokalita v ktorej sú kancelárie brainwashingových spoločností ako doma - práve kôli geniálnej dostupnosti pracovnej sily, ktorá sa tým stáva lacnejšou.