Reply on: AAA #56084:
Napriek neuveriteľnej predvídavosti súdruhov normovačov je Ružinovská radiála pripravená hádam najhoršie, pretože, narozdiel od VÚIS panelu, alebo pražcu s dierami pre 1000 aj 1435 sa pri prekládke koľajnice (do zabetónovanej diery pre 1435ku) zväčší osová vzdialenosť, takže sa budú musieť prerábať aj nástupné ostrovčeky, ktoré sa touto modifikáciou mierne zúžia (jedine že by sme chceli nakúpiť vozy o šírke skrine 2300mm)
HB real
To mi chces nahovorit,ze 1000mm je ako 1435mm asi tazko.Keby to bolo jedno tak su dnes na celom svete zeleznicne trate s rozchodom 1000mm.Ale asi chceli mat stabilitu voznou lepsiu a tym sa da aj zvysit rychlost.Ci nie?Ani 1000 mm rozchod ti nebrani jazdit po trati viac nez 100 kmh.Toto uz je vela aj na mna.Mozno tak na skusobnej trati ktora je po celej dlzke 100% rovna bez jedinej zatacky a klesania.Tam by si mohol roztiahnut voz na 100km/hod.Mne ale nejde az tak velmi o rychlost ideal by mi stacilo aby vlak(elektricka) isiel(a) 70-80km/hod.a aby mal(a) stabilitu.a nie ze natrafi na sneh a uz je vykolajeny(a).