Reply on: yale #37478:
Sorry, mal som priserny den v prace, odniesol si si to. Hanbim sa. Uz dlho sa mi nestalo aby som takto skaredo pisal. Mne iba vadi ze sa tu pinda na tu elektricku, ale ked sa povie metro, tak ihned hura, ake je skvele, ako sa bude masovo stavat, rozsirovat, ako elektricka kapacitne nestaci a podobne blaboly.
tr3mp
nasledovné zásady nosného systému mestskej hromadnej dopravy:
1. Cieľom nosného systému je založiť otvorený, perspektívny, spoľahlivý koľajový segregovaný systém, schopný prispôsobiť sa budúcim podmienkam rozvoja mesta a nárokov na prepravu.
2. Nosný systém má umožniť vo výhľade maximálnu kompatibilitu mestského a regionálneho systému na báze koľajového rozchodu 1435 mm.
3. Pre cieľový stav sú najvhodnejšie trasy potvrdené doterajšími prijatými dokumentáciami, ktoré v centre mesta vytvárajú okruh, na ktorý sa napájajú štyri radiály. Radiály sa napájajú na okruh v dvoch prestupových uzloch.
4. Nosný systém bude segregovaný, v centre mesta v podzemnej úrovni a na radiálach bude segregácia podmienená lokálnymi pomermi územia.
5. Definitívne napojenie Petržalky na centrálnu mestskú oblasť bude riešené tunelom pod Dunajom.
6. Radiála v Petržalke má byť vedená v rezervovanom koridore v trase s definitívnym smerovým a výškovým vedením.
Ak budeš ignorovať bod 4. tohto uznesenia, teda vravieť, že podzemné vedenie v CMO sa neplánuje, musíš takisto ignorovať uznesenie ako celok, teda aj bod 6., čiže žiadna trať do Petržalky sa nestavia.
Samozrejme, je možné, že mi unikol nejaký novší dokument. Ak o nejakom vieš, daj mi vedieť. V každom prípade Ťa prosím, aby si mi uviedol zdroj, z ktorého vieš o výstavbe trate do Petržalky, a z ktorého by vyplývalo, že sa ide stavať električková trať Petržalka - Šafárikovo nám. a zároveň sa neplánuje výstavba podzemných tratí v centre.
?