Reply on: Vladimír #253001:
Tak samozrejme záleží to od atraktívnosti regiónu a nedá sa porovnávať TEŽka s linkou Humenné - Stakčín.Ale ak aj nezáleží na kapacite (počet disponibilných miest vo vozidle), ktorá redukciu na veľa tratiach znesie, redukciou spojov znižuješ flexibilitu existujúcim (pracujúcim) cestujúcim z hľadiska časových polôh. V MHD je to znesiteľné ak namiesto 20 minútového intervalu vychytáš 30 minútový. Ale ak 60 minútového spravíš 120 minútový, tak to obhájiteľné nie je.
MatejBA
A stat uz teraz berie ~50% mojho platu/hodnoty prace, tak co viac chce? Ja za to mam rozbite cesty, nefunkcne sluzby, zlodejov na kazdom urade/v parlamente, a este do toho na mna navalili tranzakcnu dan a dan z podnikania aj ked nedosiahnem zisk v danom roku.