Vladimír, si: Presne tak veď ani automat ti nedá potvrdenie o predaji CL.
slovanista: DPB by tu elinu určite rád vyradil, keby ju mal čím nahradiť
a to nemá. Neboj, raz pôjde na modernizáciu.
Kupovanie CL v PNS by asi nebol dobrý nápad.
A čo takto sa vykašlať na dopnkový predaj CL a každý rok vybaviť asi 50 vozidiel automatmi.
Napríklad namiesto nejakého nezmyselného sedadla
slovanista: DPB by tu elinu určite rád vyradil, keby ju mal čím nahradiť

Kupovanie CL v PNS by asi nebol dobrý nápad.
A čo takto sa vykašlať na dopnkový predaj CL a každý rok vybaviť asi 50 vozidiel automatmi.


COLOR
1. Bez obmedzenia druhom dopravy
2. Bez obmedzenia casom
3. Bez obmedzenia poctu predanych listkov (alebo max. 20)
4. Sortiment: 24-hodinovy, 30-minutovy zakladny, 30-minutovy zlavneny, 10-minutovy zakladny.
5. Ceny: 24-hodinovy 100 (bezne 80), 30-minutovy zakladny 20 (16), 30-minutovy zlavneny 10 (8), 10-minutovy zakladny 17 alebo 18 (14).
6. Povinnost platit presne, tak ako v Brne. Alebo si vodic zvysok necha.
7. Povinnost kupit si listky pri nastupe do vozidla prvymi dverami, v case ked vozidlo este stoji v zastavke.
8. Zabezpecit, aby mal vodic vzdy dostatok listkov - to sa da napriklad dispecermi, co ich dovezu na konecnu a podobne.
9. System distribucie: na vypravni kazdy vodic dostane 30 listkov z kazdeho druhu (z 24-hodinovych 2-3, pocty sa praxou mozu upravit, to je snad jasne, taka L210, tak tam moze mat 24-hodinovych aj viac), podpise potvrdenie o prevzati. Pri ukonceni sluzby odovzda trzbu a nepredane listky, podpise potvrdenie o pocte predanych listkov, kopiu si necha. Na vyplatnej paske sa mu objavi 1-2 Sk za predany listok (10 Sk z 24-hodinoveho). Je to dost motivacne, I think.