Reply on: Ike #245097:
Naprosto suhlasim. A este by som doplnil, ze optimalne by bolo, vsade kde je v jednej mestkej / miestnej casti iba jedna dominantna konecna ju mat podla tejto mestskej casti pomenovanu, presne ako uvadzas pri nazve Borinka, a teda ubudne povinost mat to ako kombo cast+zastavka, kedze to bude to iste. Preto asi jedina zmena nazvu za posledne roky, ktora ma potesila, boli Dlhe Diely. Naopak, pri Kutikoch urobili presny opak a na elektrickach je ciel KARLOVA VES, pricom zastavka sa vola Kutiky a vratil by som to naspat nech ciel = nazov.Ale teda navrhol by som este Pri Krizi -> Dubravka, Opletalova-> Devinska Nova Ves, Cilizska -> Vrakuna, Radiova -> Trnavka, Astronomicka -> Ruzinov.
Vsetko su to jedine vyznamne konecne kde koncia vsetky nosne linky v danych castiach a momentalne sa pri vsetkych linkach konciacich na tychto zastavkach zobrazuje ako ciel dana cast + zastavka. Uz teraz tak funguje napriklad Lamac, Koliba, Zahorska, Zlate piesky, Cunovo a je to ovela lepsie ked sa ako ciel zobrazuje v jednom riadku iba cast, ale zaroven je to aj zastavka...
samkoh
Saleziáni dajme tomu, tam odbočenie od Líščích Nív na TrMy ani opačne nie je dovolené.
Konkrétne na Trnavskom Mýte pri e-9 ako má vodič IGK idúci od Krížnej ku Zimnému Štadiónu vedieť, či tá palička platí pre neho, alebo pre električku idúcu od Krížnej ku Saleziánom?
Blumentál-tam zase e-3 ide do stredu medzi 2 rozbiehajúce sa cesty, tak by som tam chcel vidieť, ako sa zastaví smer od STU, ktorý je podľa značky na hlavnej a pustí e-3 od Amerického Námestia, keďže e-3 v podstate vychádza(la) z miesta mimo cesty.