Reply on: Urbanway 2423 #237807:
a ja by som na to zas pozeral opacne.... mesto chce aby ludia pouzivali verejnu dopravu a nie auta.... ale tych co byvaju v Devine alebo Zahorskej, tym to auto ak potrebuju byt niekde dlhsie asi odporucis... lebo hodinovy interval naozaj nie je nijak zaujimavy.... a mozno prave keby sa to tam pridalo a bol by 30 minutovy interval, tak mozno by zrazu aj v tych spojoch bolo viacej ludi....to si pamatam uz velmi mnoho rokov dozadu, ze bola spominana taka prihoda s prahou a nocakmi, ze ked sa im zdalo ze uz chodia ako tak naplnene a ze by sa mozno uzivilo zahustenie (a zahustili) tak sa divili ze zrazu chodia este plnsie ako ked tych spojov chodilo menej....
david1
L51
Súčasný režim
Pôvodný režim a interval
A mix oboch.
Vyhral mix o pár hlasov.
Má to byť dočasné riešenie. DPB by mal zmeniť trasy resp.linkovanie tak , aby sa stretli L51 a 151 aspoň v jednom bode a bol zabezpečený prestup na hrane.
V súčasnej podobe sa radikálne navýšil počet cestujúcich. Z Račianskej je už vyše troch rokov zatvorený nadchod pri Palme. Z Vinohradov je to už statočná prechádzka na Odborársku.
Večer a cez víkendy sa krásne chytajú prestupy na/ z L4.
Ak by L151 mala zastávku aj na začiatku Riazanskej v blízkosti električiek možno by nebolo toľko sťažností..
Stačilo , že padli rampy na Nobelke a už sa nechytali prestupy z L3 na 151..
Presun a čakanie na Slovanoch na zastávke bez lavičky a prístrešku fakt pohoda..
Predtým bola L51 pri 30 a neskoro večer a cez víkendy dokonca 60 min. intervale a večných zápchach v špičke na Odborárskej a Vajnorskej nepoužitelná..
L58 stojí pred školou. Nie spolu s L51.
Vozí tam decká z Mierovej kolónie . Tiež meškáva pre zápchy.