Reply on: Peon #209898:
Tak teda k BID (IDS BK) si odpíšem sám, lebo práve som sa na webe DPB dočítal:„Pre cestujúcich vytvorila Bratislavská integrovaná doprava informačnú linku, prostredníctvom ktorej máme záujem cestujúcim poradiť a pomôcť čo najrýchlejšie. Informačná linka bude cestujúcim k dispozícii od 1. novembra,“ povedal Rovenský.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/cestujuci-sa-mozu-informovat-o-zmenach-v-integrovanej-doprave-aj-na-internete-alebo-na-infolinke/
Aké bude mať telefónne číslo? Predpokladám, že bude mať aj emailovú formu. Určite by sa však zišiel aj online chat (ako majú mobilní operátori a niektoré banky).
Danny
Najviac ma na tom zaráža, že som pravidelný dlhoročný čitateľ IMHD, fanúšik MHD a napriek tomu, pre pomernú komplikovanosť systému sa v tom strácam. Od začiatku som pozorne sledoval vývoj v BID. A aj tak sa v tom zamotávam. A to si pripadám ako fanúšik tejto témy. Inak povedané neviem si predstaviť, ako sa budú v tom orientovať bežní cestujúci, ktorí nie sú ani fanúšikovia a celú verejnú dopravu majú u prdele, hoc ju využívajú.
Ja si každopádne zakúpim mesačník ?