Reply on: S499.1023 #210257:
Doplnil by som k "okrem výluky" ešte aj situácie, keď bežné obratisko nie je možné postaviť z priestorových (príp. sa to neoplatí z finančných) dôvodov, ako je tomu napr. na spomínanej Molecovej. No vzhľadom na prepravné prúdy by stála za uváženie napr. aj taká Pekná cesta (linka Pekná cesta - Obchodná - Molecova, ako špičková posila L5?)Príp. by som dodal, že obojsmerné električky nájdu uplatnenie aj na úsekoch, kde je žiadúce, aby bola konečná zastávka (peróny) čo najbližšie k nejakej inej, prestupnej zastávke. Napríklad si viem predstaviť úvraťové ukončenie výhľadovej 1. etapy Prievozskej električkovej radiály pri Bajkalskej ulici, resp. čo najbližšie pri zastávke Prístavný most (aby nebola prestupná vzdialenosť na busy (min. na smer Vlčie hrdlo/Petržalka) 250 metrov, ako je tomu napríklad na "prestupnom uzle" Mliekarenská)

Magorov - osoby potýkajúce sa so svojími problémami ako zakrpatený....vieme čo.....kompenzujúc si to tým, že chvíľku riťprdelkovania nahradia posunom na vyššie miesto (team Leader, Supervisor etc...) kde si môžu od rána do večera naháňať svoje zmršené ego
Ale je to reálne zbytočnosť. Predpokladám, že ide len o to, nakoľko kontrolérom nepohneš bez zadaného smeru jazdy, aby si mohol "bezpečnejšie" otestovať funkciu magnetiek. nič iného v tom nebude. BSP ako je popísané k 15T by malo mať každé vozidlo, vrátane T6 či T3. A ono tam naozaj niekde je zatúlané na palubovke. Ale tiež je zbytočné, nakoľko jeho účinok je nižší než účinok plného zarazenia kontroléru vzad....
medzernik