Čas na palubáku nie je na 100% synchrónny. Pred pár mesiacmi meškával čas na L37 vozidlo č. 2121 (tuším, určitú dobu som si to číslo pamätal, plánoval som to napísať) o 2 minúty. Pod mostom SNP vodič musel vidieť, že linka s rovnakým odchodom (L91) už dávno odišla a aj tak ho neťuklo, možno to ani nema za povinnosť nastavovať hodiny. Kvôli tomu som raz cez víkend zmeškal prestup na L21 na Patronke (tam podla CP sú naň 3 minúty).
"Nie je teda možné, aby sa stala situácia, že čas na označovači cestovného lístka nie je synchrónny s časom prijatého platného SMS cestovného lístka."
Tu niekto klame, pretože môže nastať aj situácia, že čas na palubnom počítači nie je synchronizovaný (napr. je v poruche rádiové spojenie), mali sme aj u nás prípad, že v jednom vozidle meškal čas asi 1,5 minúty, trvalo to niekoľko týždňov. Je to síce veľmi zriedkavé, ale stať sa môže.
Na druhej strane je otázne, či prínosy tejto funkcie v bratislavských podmienkach prevyšujú negatíva (časové zdržania). Preplnenosť spojov sa v dohľadnej dobe neodstráni, je problém len udržať rozsah vzkm, takže posilňovanie intervalov na tých linkách, kde jazdia mercedesy, asi zatiaľ nebude.
A predsa väčšina vozidiel by mala už byť vybavená čidlami, ktoré snímajú prípadné privretie vo dverách, takže v takej situácii by vodič nemal byť vinný, najmä ak cestujúci zle stál v priestore dverí alebo snažil sa nastúpiť už počas zatvárania dverí...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMDi