Hej sú to kamery keď som si priblížil viac fotku. Dokonca aj pod predným transparentom je. Avšak trošku v divnej pozícií sa mi zdá umiestnenie kamery nad dverami keďže je pred ňou reproduktor. ?
Zasa skvely vyrok pani architektky, o ktorej som si myslel ze je jedna z mala rozumnych ludi v tomto meste:
Elektricku chce pomalu, asi najlepsie taku ako je na obchodnej (aspon tak som to pochopil) a uplne ignoruje fakt ze sa ide postavit Nosny System, a ten by mal mat charakter rychlodrahy
Dneska celkom "zábava" v Karlovke. Na zastávke sme boli 2. električka a trvalo to niečo cez 6 minút, kým sme prešli križovatkou a šinuli si to dole kopcom do Dúbravky. Ocelové boty a prkno nad vodou tomu, kto vymyslel hentú svetelnú križovatku. A pritom stačia tri značky "Daj prednosť električke"...
To je vec názoru. Mne sa to okrem zadného čela a bočných okien rôznych veľkostí celkom páči, čo sa vonkajšieho dizajnu týka. A 14Tr sa mi páčia ešte viac, nemôžem si pomôcť. Jednoducho, keď to porovnám so súdobými strojmi, tak sú 14/15Tr(M) pre mňa top. Pokiaľ sa teda bavíme len o dizajne.
Dobrý postreh s tým zadným transparentom. Dúfam, že zástupcovia DP, ktorí by mali ísť vozidlo prebrať, si túto skutočnosť uvedomia a zapíšu do protokolu! Zrejme ide len o nedorozumenie v Škodovke, kde nezvyknú vzadu montovať veľké displeje.
L98 ne Vyšehradskú neni zlý nápad, lebo tá dnes nemá plánované napojenie na šalinu, a samotná Vyšehradská je od nej pomerne ďaleko. Ale ja som skôr aj tak za ten nápad so zrušením L93 a ako náhrada vedenie jednej z liniek 98/99 (asi 99) cez Vyšehradskú namiesto Znievskej. Vyšehradská by tak bola napojená na šalinu. Ale to by potom musela konečná L98 ostať na Jasovskej => konečná L99 na Antolskej.
Neviem, tiež dosť špekulujem. Všetky verzie majú svoje výhody aj nevýhody
Však miesto L98, tá by mohla končiť vo vozovni (príp. aj na Vyšehradskej, ale to by chcelo riadnu odvahu). Z Jasovskej (a okolia) by tak zostali priamo do centra 91 a 801.
TeBeCe