Hlavne je uplne absurdne si mysliet, ze nejaky vodic Postbusu by bol ochotny tu linku brat ak by mu za nu dali menej penazi ako pri vykonoch na regionalnych linkach ?
Preto, ze sa tak dohodli. Bud Postbus proste z nejakeho dovodu chcel na tej linke vykonavat par spojov, alebo Slovak Lines potreboval vykryt prestavky. Licencia je platna pre oboch dopravcov.
Dokáže mi niekto vysvetliť prečo na linke Bratislava - Wien vykonáva okrem Slovak Lines-u zopár spojov aj Postbus? Keďže slovenský aj rakúsky vodič idú po rovnakej trase na rovnakej linke, dostávajú za to aj rovnako zaplatené? ?
Naproti tomu konkurenčnú linku Bratislava - Wien vykonáva iba Blaguss Slovakia, pričom v podstate by to mohol robiť rakúsky Blaguss, či nie? A neviem veru, autobusy slovenského Blagussu majú slovenské alebo rakúske poznávacie značky?
V tej Viedni ma docela prekvapuje množstvo IAD, čakal som menej..
Pokiaľ sa u nás definuje, že je žiadúce naďalej podporovať IAD, a utláčať MHD, tak arivederci Autoslava... neviem prečo, ale od prírody nejak nemám rád autá...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andreas.Papak
Pokiaľ sa u nás definuje, že je žiadúce naďalej podporovať IAD, a utláčať MHD, tak arivederci Autoslava... neviem prečo, ale od prírody nejak nemám rád autá...