Neviete niekto, že aká je lehota pre ÚVO aby rozhodlo o podaní, ktoré dostane a tiež, že na kedy vychádzajú zmeny okolo ÚVO, ktoré si prichystali smerácki boľševici, lebo im to očividne nehrá do kariet, keďže už aj maestro "bulgaria" došiel o slušný tender, tak sa treba ÚVO pomstiť aby nekazil biznis našim darmožráčom. Jasne inak vidno, že J&T sa u nás darí aj za modrých (Ďurkovský) a aj za červených (Ftáčnik), takže polarizácia politickej scény a nádeje, že je medzi nimi rozdiel sú bludy. Hlavne ma zaráža ako médiá a všetci ostatní ukazujú na Pentu (ktorá je už zahojená) a zatiaľ sa J&T nabaľuje a využíva hlúposti a sleposti ľudí. ?
http://hnonline.sk/slovensko/c1-59332900-kalinak-prisiel-o-tender-za-740-milionov
http://hnonline.sk/slovensko/c1-59332900-kalinak-prisiel-o-tender-za-740-milionov
ophis
Súčasťou dohody medzi BSK a spoločnosťou Slovak Lines, a.s. je aj predĺženie zmluvy pri zabezpečovaní autobusovej dopravy na území kraja. Pôvodne mala platiť od roku 2009 do roku 2017, po novom sa zmluva predĺži do roku 2021. Dopravca sa zároveň zaväzuje obnoviť autobusový park za viac ako 23 mil. € bez DPH. Podľa plánu sa vozový park rozrastie do roku 2016 o 130 nových nízkopodlažných autobusov a 13 súčasne využívaných vozidiel sa zmodernizuje."
Je tam pekné, že dopravca sa zaväzuje obmeniť vozový park novými nízkopodlažnými vozidlami. Len čo tam nikde nie je napísané je, že či sú aj dopredu fixne dané výkony, že teda ako idioti budeme mať mať paralelné linky Malacky - Zohor - BA, Pezinok - BA a Senec - BA. Tieto linky by mal kraj dať dopravcovi do tzv. kategórie komerčných liniek, ktoré kraj preplácať nebude, keďže sa jedná o trasy súbežné s vlakovými spojmi, detto by tak mali postupovať aj v iných krajoch (ideálny prípad trasa BB - Brezno, alebo Čadca - Makov). Proste jednoduchý vzorec : preplácame iba tam, kde vlaky nejazdia a kraj si bude zásadne objednávať tam, kde nie je možnosť cestovať vlakom, príp. kde je zlá dostupnosť vlakovej stanice/zastávky. Ale nie, že stanica je od domu na opačnom konci 30 minút a idioti zahlásia, že je to nerentabilné. PRDLAJZ!!! To potom by vlaky neboli rentabilné nikde, v žiadnej dedine.