Zaujalo ma na webe VISA k platobnej karte na bezkontaktné platby:
" Spolupracujeme tiež s dopravcami v mnohých európskych krajinách na zavedení systémov platieb pomocou bezkontaktných kariet Visa pre ich cestujúcich."
http://www.visa.sk/preco_platit_kartou_visa/rychlo.aspx
1; V takom prípade prichádza do úvahy iba komunikácia terminálu cez GPRS, takže iba tam, kde je dobrý signál zvoleného mobilného operátora? Je teda také niečo vôbec reálne na Slovensku?
2; Som zvedavý či tie terminály v obchodných centrách na BID s dotykovými obrazovkami budú mať implementovanú aj funkcionalitu na bezkontaktné platby platobnými kartami (VISA, Maestro, Mastercard)...
3; Ako vlastné sú riešené dopravné karty EMTEST? Celý proces platieb v autobuse Slovak Lines je off-line? A teda iba na Autobusovej stanici Mlynské nivy je možné údaje (zo strojčekov na výdavanie cestovných lístkov) prenášať súhrnne do vnútornej siete Slovak Lines? A až potom prichádza k reálnemu zúčtovaniu platieb?
4; Teda keby napr. autobus havaroval a došlo by tým aj k zničeniu strojčeka EMTEST, tak dopravca by prišiel aj o bezhotovostnú tržbu od času posledného prenosu údajov do svojej vnútornej siete?
" Spolupracujeme tiež s dopravcami v mnohých európskych krajinách na zavedení systémov platieb pomocou bezkontaktných kariet Visa pre ich cestujúcich."
http://www.visa.sk/preco_platit_kartou_visa/rychlo.aspx
1; V takom prípade prichádza do úvahy iba komunikácia terminálu cez GPRS, takže iba tam, kde je dobrý signál zvoleného mobilného operátora? Je teda také niečo vôbec reálne na Slovensku?
2; Som zvedavý či tie terminály v obchodných centrách na BID s dotykovými obrazovkami budú mať implementovanú aj funkcionalitu na bezkontaktné platby platobnými kartami (VISA, Maestro, Mastercard)...
3; Ako vlastné sú riešené dopravné karty EMTEST? Celý proces platieb v autobuse Slovak Lines je off-line? A teda iba na Autobusovej stanici Mlynské nivy je možné údaje (zo strojčekov na výdavanie cestovných lístkov) prenášať súhrnne do vnútornej siete Slovak Lines? A až potom prichádza k reálnemu zúčtovaniu platieb?
4; Teda keby napr. autobus havaroval a došlo by tým aj k zničeniu strojčeka EMTEST, tak dopravca by prišiel aj o bezhotovostnú tržbu od času posledného prenosu údajov do svojej vnútornej siete?
gejza