Reply on: Puki #152767:
Myslím, že SOR by nemal problém tromfnúť cenu akéhokoľvek výrobcu, lebo skutočná cena tých autobusov je podľa mňa omnoho nižšie ako je, takže SOR môže meniť ceny ako chameleón farby.

To fakt nevedeli naškrábať odniekiaľ peniaze aj na klimatizáciu? ? V tomto pekle aké je vonku by klimatizácia mala byť samozrejmosťou nielen v MHD,ale aj v prímestskej doprave.Doparoma ved žijeme v 21.storočí...
no.ev.di.
Variant A) ten už poznáte
Variant
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - ◄Šafárikovo nám. - Nám.Ľ.Štúra a späť
L5 : Rača - Špitálska - tunel - Karlova Ves a späť
Variant C) zmeny iba :
L3 : Rača - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov (kópia L16)
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - ◄Šafárikovo nám. - Nám.Ľ.Štúra a späť
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves a späť
L9 : Ružinov - Špitálska - tunel - Karlova Ves - Dúbravka a späť
Ešte by ma zaujímalo ako vy vidíte reálnu potrebu vedenia súčasnej L12. Ja čo som videl, tak ľudia s ňou cestujú väčšinou po Šafko, od Šafka ide minimum ľudí, väčší balík nastupuje až na Jesenského. Výnimkou je poobede kedy ide ňou zo Šafka viac ľudí.