Reply on: Ike #149520:
v kreativite sa medze nekladú ? keď už by som akokoľvek potratil tie zvyšky rozumu čo mám, tak pri SAV by som žiadne vyústenie z podzemia ničoho takého neschválil... Inak keď už ide o ten vjazd pod úroveň terénu v kameňolome, tak tento nápad mali aplikovať keď budovali Nový most. Ten mal podľa môjho názoru ísť pod úroveň terénu, teda tak aby neutrpelo nič z historického centra tam kde teraz stojí Staromestská a ústiť na povrch mal na Hodžovom námestí, príp. ako je teraz výjazd na Nám. 1. mája, čiže by IAD smerovala max. cez Mýtnu a Radlinského. Zachovala by sa električková trať na Štefánikovej a tá by sa predĺžila cez Patrónku do Dúbravky ako náhrady za L34 a 83 (vtedy vlastne ešte 34,37,104,105 a 106 !!!). Dnes už by takýto projekt ťažko prešiel ale aj tak našťastie je na Pražskej a Brnianskej dosť miesta pre električkovú trať a ďalej od Patrónky by sa to dalo tiež riešiť.
Valec
Re #149483 Ike: Na to by som aplikoval jeden poznatok z praxe (nie mojej). Ak zrušíš zastávku na znamenie, kde za mesiac zastavil bus 2x, príde ti petícia s 300 podpismi za jej znovuobnovenie.
Re #149505 TeBeCe: Prvý príspevok v diskusii k danému článku a odkiaľ zas potrebujú priamu linku? (Netreba si to ani otvárať, myslím že všetci uhádnu.)
Inak mám pocit, že aj Kukura riadne fetuje (nebola to spoločná tlačovka s Kovalčíkom o siedmom moste?), lebo divadlo ani tak neohrozuje neexistencia linky MHD, ako úplne uzatvorenie mosta a tým pádom odrezanie od sveta. Ale však budeme mať ten propeler, či nie?
Ozaj, nebolo by jednoduchšie, keby tam miesto osobitnej linky v čase krátko pred začiatkom a po konci predstavenia zachádzalo pár spojov linky 50?