No hej. Uz aj tym ze CapaCity je ako BMW - vela stoji a nic neponukne (specialne co sa interieru tyka) oproti tomu Citaru (neviem ako su na tom Audi, este som nim nesiel :)).
na L50 sú kraťase aj pri takomto intervale na prd lebo hoc aj keď prídu dva na zastávku tak ľudia idú do prvého. Včera ma napadlo prečo to tak robia - prestupný systém = prvý autobus príde na zastávku logicky skôr, môže sa stať že druhý autobus nestihne zelenú, alebo že prídu na zastávku obidva za autobus inej linky a zatiaľ čo druhé vozidlo dvere ešte otvorí, tretie nemusí alebo nemôže, preto cestujúci bude tvrdnúť na zastávke. Ak to bude naozaj tak, že CNG budú od mája či júna v Jurajovom dvore tak by na L50 mohli byť Solarisy. L50 je inak špecifická linka, lebo na nej poobede stúpa vyťaženosť 2x, najpr. po 14, keď končia školy a potom po 16-16:30, keď ľudia končia v práci a chodia do Auparku, Eurovey, trhovisko Miletičova a Polusu. DPB by si mal vyťaženosť na tejto linke odsledovať a spraviť maximum pre to aby sa na ňu čím skôr zaradili klbáky.
už je dávno neskoro, lebo chmuľo Záhradník ešte keď sa Capacity len testoval v BA (neskôr ho kúpila IKEA), tak imbecil z DD vyhlásil, že spravia všetko preto aby ich zakúpili. Len sprostý by veril, že DPB nie je s nimi spokojný a Mercedes by bol sprostý keby nežiadal od DPB odškodné za neprevzatie vyrobených vozidiel. Ďurkovský je idiot č.2. nakoľko hovoril, že tieto (M.C.) nové autobusy budú slúžiť Bratislavčanom a budú pripravené pre nadchdzajúce MS v hokeji. Neviem prečo sa celá táto banda nehodí pod hlavičku SMER-SD alebo HZDS, ako keby im z oka vypadli - arogantní, ignoranti, egoisti, mafiáni a zlodeji. ?
Citelisy s posuvnymi vetrakmi by som nechal ,ostatne s minivetracikmi okamzite prec - staci mi ked mam ist v lete v prazdnej 25 Tr ,nie to este v plnej 50ke.
skôr by som predal tie Citelisy obstarané za lacné prachy. V lete sa v tom nebude dať cestovať, klimatizáciu neobdržia nikdy tipujem, takže to bude riadne trápenie.
Co som pocul, tak DPB moze od zmluvy kedykolvek odstupit, ked nebude s vozidlami spokojne...Teda po nejakom testovani...A testovanie prebieha uz asi mesiac na 4901 a aj ked su mozno spokojni, tak to vyuziju preto, ze nemaju peniaze...
Možno že vyšiel na povrch zdravý rozum a zistili, že autobus za 18 miliónov Sk je zbytočne pridrahá hračka... lebo ja osobne od začiatku nevidím zmysel tejto kúpy. A keďže sú tie kĺbové SORky aj s celovozidlovou klímou, tak tu už skoro nie je žiadny rozdiel. Akurát obrazne povedané, nebude to BMW, ale passat...
Ked nie su peniaze na autobusy, malo by DPB zacat rozpredavat majetok, aby na ne malo. Navrhujem zacat pri kresle pana Z. Navrhovana cena 300€. Kto da viac??? ? ? ?
Hlavna vec,ze splietali,ze asi vyuziju aj tu opciu na dalsich 15 vozidiel - a nemaju peniaze ani na tych 25 vozidiel. Strasne som zvedavy na tie SORy - hoci su uz na Trnavke, nemusia byt tiez zaplatene.
Pokiaľ viem vôbec nemusí byť nakoľko sa aj mesto vyjadrilo, že peniaze na ne nemá. DPB ich chcel pokiaľ viem zobrať na lízing, ale asi mu to neschválili? Ale možnože ešte zasiahnu do premávky, ale je otázne či v počte 25 kusov, ktoré avizovali.
Existuje nejaký dôkaz alebo rozumné vysvetlenie na to, že DPB, resp. mesto nemá peniaze na zaplatenie tých autobusov? Nie je mi jasné, ako by taká situácia mohla nastať a preto mám pocit, že tie autobusy len zdržujú, aby ich mohli odprezentovať naraz napr. na dňoch Bratislavy alebo pred voľbami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk