Volajako sa panu D. stratila rychloelektricka z ust. Zacinaju tam davat IGK dopravu, hoci tusim povodne mal byt utlm na safku, lebo preferencia, lebo centrum. Nevravim, ze by mal byt total uzavrety, napriklad pre zachranku, policiu, hasicov, aby mali skratku v pripade mimoriadnej udalosti, ale pre beznu IGK zavriet a pustat len elinu . Ale to je sci-fi ?
dobry den vospolok.smiem vediet, preco vodic autobusu na linke 65, ktory mal sichtu vcera podvecer, si skracoval cestu okolo automobiliek honda, ford, kia, mercedes, namiesto toho aby isiel svojou trasou aj okolo tej zastavky na znamenie na zastavke kon-rad?a nestalo sa tak po prvy raz.dakujem
Aspoň čo som videl, tak na vlakových motorových jednotkách radu 812 sú oranžové transparenty BUSE (ospravedlňujem sa, ak to tu bolo spomenuté, ale 4 dni som tu nebol a nemám chuť to prelistovávať) ☺
Hovorí ti niečo BUSE BS310? ? Oranžové transparenty možu byat aj hocijaky LoLo transparenty ked si niekto pospaja oranzove diody kablikmi ?
K podsvieteniu. Pri starých BUSE-DOT je to diskutabilné. pretože tie sú podsvietené zdola žiarivkami, ktoré sa vypália ale BEUS ich nevymení. To je ten problém.
Pri nových DOT-LEDkách je to v pohode, pretože tam je každý bod podsvietený osobitne ?
Ja si pamätám ešte kedysi dávno mali určite nejaké kĺbové plyňáky aj druhý vnútorný transparent za kĺbom. Podľa mňa je to skôr otázka financií. A okrem transparentu by sa už muselo vymeniť aj stropné osvetlenie za tie užšie, ktoré by nebránili výhľadu na ten druhý vnútorný transparent narozdiel od tych starších hrubých.
2. kedysi bol standard iba jeden vnutorny transparent. ked zacal byt standardom 2 DPB uz klbove vozilda nekupoval. Avsak preco dva vnutorne trasnparenty nedostali plynofikovane klbove karosy netusim. Inak rovnako sa vyvijali aj vonkajsie tranparenty. Prva seria Ik435 mali len jeden bocny tranparent neskorsie serie uz mali dva.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01