Anketa: Ako hodnotíte kultúru cestovania na linke 61 po zavedení novej linky 163?

#3223,  61, Ivanská cesta
Foto © insider
problémových cestujúcich výrazne ubudlo (17 %)
problémových cestujúcich mierne ubudlo (21 %)
je to zatiaľ rovnaké ako predtým (9 %)
neviem (53 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
inac tato diskusia mi trosku pripomina diskusie v minulosti o tom, ci treba odstranovat cmaranice z vozidiel a inych verejnych ploch - a tiez tam bola argumentacia tym, ze vsak na druhy den to tam nacmaraju znova....
ale rovnako ako pri cmaranichach aj tu plati, pokial sa to zacne vyzadovat dosledne (aj za cenu toho ze L61 bude par dni nepouzitelna lebo sa bude cakat na policajtov (inac ak by sa s nimi DPB dohodol, tak by to nemusel byt ani az tak velky pruser ak by cakali niekde v krikoch za rohom 😛 ), tak by sa aj tito naucili ze bez listka a zapachajuc do vozidla proste liezt nemaju....
Reakcia na: TomJ #9:
Možno by nakoniec bolo najlepším riešením presťahovať nocľaháreň niekde bližšie k centru? Potom by vôbec nejazdili, resp. nepotrebovali jazdiť MHD.
Reakcia na: Jak44 #6:
Lebo on má svoju strechu nad hlavou a iní ho nezaujímajú.
Reakcia na: FFF13 #10:
A to by malo aký zmysel? Tak by sa proste bezďáci vrátili do 61 a pri Avione prestúpili na 96.
Reakcia na: TomJ #9:
Alebo spraviť oproti tvojmu návrh banálnu vec a dať nástup prednými dverami LEN na 163.....Oficiálne to takto bolo napr. aj na 37 keď chodila do Marianky ešte, ale len v zóne 215, čiže nie v BA ale len v Marianke. Párkrát čo som sa tým viezol, resp. videl sa to nedodržiavalo.
Reakcia na: gejza #8:
Stále si nám nenavrhol riešenie, ako túto situáciu s bezdomovcami vyriešiť. Pokutu nemajú zaplatiť z čoho, to ti je hádam jasné. Vylúčiť ich vždy z prepravy sa tiež nedá, lebo ako tu niekto napísal, DPB by stále len volal políciu a 61 by viac stála ako jazdila. Čiže jedine, čo ma napadá, zaviesť nastupovanie prednými dverami a nákup lístku u vodiča, čo by ale mesto stálo viac ako linka 163, keďže by si na všetky linky potreboval viac vozov z dôvodu výrazne dlhšieho státia na zastávkach.
Reakcia na: Urbanway 2423 #7:
nemám problém so zavedením linky, kde existuje perspektíva, že väčšina cestujúcich bude za poskytnutú službu platiť ... ako je na linke 163 realizovaná tarifná kontrola ?
Reakcia na: gejza #5:
Ja si stále neviem predstaviť, ako ich chceš vylúčiť z každého vozidla? Veď to by potom napr. 61 nejazdila vôbec, lebo by sa stále čakalo na príchod polície. To by bolo lepšie, ako zavedenie 163, ktorá sa podľa všetkého osvedčila?
Reakcia na: gejza #5:
Čiže sa na ubytovňu nedostanú v jednom vozidle, ale v dvanástich? Tak?

Pokiaľ sa tí ľudia potrebujú dostať na ubytovňu (v zime to doslova znamená, že prežijú noc), tak prečo by ich malo odradiť, že im to trvá dlhšie?
Reakcia na: Viko #4:
tak zas a znova ....

Prepravný poriadok IDS BK - Článok A.7 (Vylúčenie z prepravy) - stačí ho len dôsledne dodržiavať, jednoducho ich vylúčiť z KAŽDÉHO vozidla, v prípade potreby volať políciu ... pomôže len tvrdá reštrikcia, lebo žiadne iné riešenie sa neosvedčilo.
Reakcia na: gejza #3:
Tak zas a znova... Ak pokutu na nich nevymôžeš a vylúčenie z prepravy znamená, že len nastúpia do ďalšieho, čo je podľa teba to účinné riešenie?
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
určite ... a o chvíľku aj zhustený interval a postupne vytvorenie paralelnej siete bezplatnej MHD pre problémových cestujúcich

a teraz vážne - problém treba účinne riešiť a nie pred ním ustupovať ... ak raz niekto nemá ambíciu rešpektovať elementárne pravidlá, tak tým pádom evidentne nemá ambíciu využívať akékoľvek práva
Reakcia na: Joyki #1:
Vie niekto, aká je tá vyťaženosť 163, nebude tam o chvíľu treba aj kĺbák? 😃
Od zavedenia linky 163 som ešte nevidel v exponovaných časoch v 61 problémových cestujúcich. Napzaj to funguje.

Ďalšie ankety