Trolejbusy 30 Tr a 31 Tr z tohtoročnej série prichádzajú

Prvé prišli do areálu dopravného podniku 3. decembra 2013.

Prvé vozidlá z tohtoročnej 5-kusovej série trolejbusov Škoda 30 Tr SOR a Škoda 31 Tr SOR sú už v Žiline. Prvá dvojica nových vozidiel dorazila do vozovne Kvačalova 3. decembra 2013, tvoril ju pre tento rok jediný článkový trolejbus Škoda 31 Tr SOR a jeden štandardný trolejbus Škoda 30 Tr SOR. Ďalšie dve vozidlá Škoda 30 Tr SOR zavítali do trolejbusovej vozovne 6. decembra 2013 a posledné ich bude nasledovať taktiež ešte v decembri 2013. Spôsob prepravy vozidiel bol zvolený rovnaký ako vlani - cestnou návesovou súpravou. Trolejbusy sa líšia oproti vozidlám z minuloročnej série väčším priestorom pre detský kočiar alebo invalidný vozík a z toho vyplývajúcim menším počtom miest na sedenie, ako aj mäkšími sedadlami.

Nové trolejbusy by mali byť zaradené do pravidelnej prevádzky s cestujúcimi v januári 2014.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Teraz sa na to pozerám, no prišiel som si na chybu, hoci má 4/9 najväčší výkon, no ja som sa díval iba na jednotlivé zmeny ale je iné keby že zrátam A+B zmenu tak 4/9 nemá najväčší...
Ešte k L6 - ja si myslím, že NP vozidlo by išlo najviac na 6/1 alebo 6/2 (možno aj 6/4), aj keď 6/2 nejazdí ako L6 na vlčince, jazdí na vlčince aj na inej linke (alebo robí L16 a L7)?
Alebo dať to jedno kĺbové NP vozidlo aby sa striedalo na turnusoch 6 a 7
Reakcia na: Mongolec #8:
Teraz keď sa na to dívam, tak 4/9 má najväčší výkon a najväčší čas, tam by sa NP hodil, alebo ešte prichádza do úvahy 4/5
K tým L16, dal by som ten voz na poradie, ktoré vykonáva okrem L16 a L6 (16/1 - L6 na Vlčince 15:45 z Hájika je vždy preplnená, tam by sa NP voz šichol, aj na rýchlejšiu výmenu cestujúcich vo voze), druhá vec je že 16/2 má väčší výkon (čas aj km), ale len o pár minút (no ja L16 moc nechodím tak popremýšľajte či sa viac NP voz hodí na 16/1,16/2,16/3)
Na L5 by som NP voz dal na 5/1 (5/2 má prestoj,5/3 robí iba doobeda+ trochu poobede,5/4+5/5 robia iba poobede)
K tým oprávneniam, na L5 sa striedajú viaceré vozy (211,216,219,220 - aj L3), čo keby sa na 5/1 dá jedna stabilná dvojka vodičov, ktorý bude mať oprávnenie (ale aby sa nestalo že ráno tam bude vodič s oprávnením a poobede bez oprávnenia (aby nebolo ZJA a VYJ...)

Rozmyslam ak ma ist kratky na l.5,potom novu sorku dostanu vodici bud z 211,alebo 216.Ale maju opravnenie?Naposledy som na testovacej jazde videl vodicov z 233.
Reakcia na: keksino #7:
Ak aj bude na L16, tak nie som si istý či stabilne na jednom poradí, ale skôr ich bude po týždni striedať. Je možné, že nahradí 214-ku, ktorá sa v poslednej dobe zvykne vyskytovať aj na L3 (popri 217 a 220).

Moje T I P Y a komentáre:
- 2 krátke L3 - vodiči z ex228 a ex256/231 (hoci tí majú služby hneď po sebe, takže keď jeden robí 4/7, druhý má voľno a na L3 sa z nich neobjaví nikto),
- 1 krátka L5 (na 1/1, 5/4 a 5/5) - lepšie možno na 5/1, 5/2 a 5/3, pretože doteraz je ráno a dopoludnia na L5 z NP vozov iba 258, keďže 5/4 a 5/5 sú poobedné,
- 1 krátka L16 - hoci treba priznať, že je to len týždňovka,
- 1 dlhý na L6 - takto by mala L6 až štyri NP vozidlá; skôr by som ho radšej videl na 4/1, 4/2 a 4/4 (+4/9) namiesto 227, 233 alebo 238.
Dufam ze ten jeden na 16/1 lebo myslim prejazd L7 a dve L6 na vlcince...
Ktore posadky obdrzia nove vozy?
Tak si zatipujme,kde budu nasadene 2kratke na L.3 a po jednom na L.16 a 5.Dlhy 4/14.
Reakcia na: Mongolec #4:
Ď. Katalóg sme aktualizovali. ?
Tak už vieme aj bočné čísla. ? Logicky sa nadviaže krátkymi (261-264) a 265 bude klbák.
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1387270785_238.pdf
Budu sa aj súčasné SOR - ky upravovať v interiéri usporiadaním sedačiek, či nová koncepcia usporiadania bude len na test pre značku SOR?
Kde stojia vo vozovni? Kde si ich môžem zdiaľky kuknúť ? ?