Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
O svetlosti zadneho transparentu 242 by sa opat dalo pochybovat 😞
Ups, dal som do zlej diskusie ?
L1 - 259
L3 - 234,243,262,216,263 ?
L6 - 229,235,256,252
L4/14 - 205,209,227,228,253,255,240,207,241
L16 - klasika ?
Reakcia na: Mongolec #21858:
Cize tieto smejdy (myslim v ZA) sa vylozene objednali ??
Reakcia na: ZZAA #21855:
Kto si čo objedná, to má. Keď bude požiadavka na drevené sedadlá, budú drevené.
http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2013/2013-11-25-DSC_0722.jpg

Napr. 30 Tr pre Hradec Králové majú takéto sedačky: http://www.plzensketrolejbusy.cz/foto/2012/1-3/HK/IMG_3290.JPG
Reakcia na: Dispecer #21856:
To myslis vazne ze vsade inde su sedadla s makkou vyplnou iba v ZA nie 😞 😞 A ked su vsade inde makke !! TAK preco je to v ziline inak? len dufam ze to nebola specialna poziadavka DPMZ 🙂
Reakcia na: ZZAA #21855:
V BA, BB, KE a v PO sú s výplňou.

Pokiaľ mi je známe, všetky autobusy a trolejbusy s karosériou (T)NB 12/18 majú rovnaké sedadlá STER 6MS ( http://www.ster.com.pl/index.php/en/products/city/6ms.html#configurator ). ?
A ako je to zo sedadlami SORov v inych mestach Napr. v abusoch nb18 v BA teraz najnovsie v KE ake su tie sedadla tam ?? Zeby tak isto tvrde ako tu ? 🙂 Inak minule som videl foto novych solarisov v PO a podla fotiek by som o pohodlnosti tych sedadiel dost pochyboval.A co napr take 31 Tr v PO maju take iste sedadla ako tie nase ?? 🙂 A tych 19 30 Tr-iek v BB asi tiez nebude bohvie co Ci?? 🙂
Reakcia na: ZZAA #21848:
Myslím, že áno, vzhľadovo sú totiž zhodné s najnovšou sériou trolejbusov... ?
Reakcia na: Maykl #21852:
Viem že minulý rok chodil s cyklistmi čo chodili po SLOVENSKU ?
Reakcia na: Jakub123 #21851:
No, mohol by to byť on...? A teda? Šofér si odskočil domov?..?
Čo robí SOR NB18 odstavený na zastávke Poľná (smer Solinky)? A nemyslím trolejbus. Nevšimol som si odkiaľ je....
Ze tvrdych vyplni 🙂 tam vobec nejaka vypln je?? Ja som myslel ze tvrdeny plast s potahom sa za vypln nepovazuje ale ako vidim tak uz asi hej 🙂 🙂
Mam otazku 🙂 K tej ankete je vobec technicky mozne spohodlnit sedadla v 251-260 ?? Alebo by bolo nutne sedadla kompletne vymenit?? Inak 255 asi nebude jediny pacient so silnym vrzganim v klbe 🙂 CI?
Reakcia na: LUK #21845:
No, a tak nejako si to predstavujem. ?
Reakcia na: OBUS #21841:
Musím poopraviť, čo si napísal. Pri L14 nie je prvé "ukrojenie" po 11. zastávke, ale po 7. - ak za č. 1 počítame Matice sl. Ďalšie je po 9. a posledné po 16. zastávke.
Reakcia na: Mongolec #21840:
Praktické skúsenosti z neďalekého mestečka ukazujú, že tri pásma opodstatnenie majú - jedno cca na 6:30 až 18:00 v pracovný deň, druhé pred 6:00 (víkend pred 7:00) a po 20:00 a tretie na zvyšný čas. Ale aj v tomto pravidle sa nájdu výnimky. ?
Reakcia na: engineer #21842:
Pán inžinier opýtam sa inak, považujete tie víkendove časy konrétne 4/14 sú (bez sedla) sú normálne a prirodzené? Žiadne rezervy by sa tam náhodou nenašli? Nepochybujem o tom, že problematika, je jednoducha to bol môj laicky postreh. Pekny deň. ?
Reakcia na: OBUS #21841:
Ok, ale tiež sa asi v súčasných jazdných dobách myslí na šetrenie el. energie... Nie je umenie hnať sa 50km/h po centre (na semafóroch) a jazdiť štýlom brzda,plyn (určite viete o čom hovorím). Je teda na výber, buď rýchlosť prepravy (skrátenie jazdných dôb) alebo pomalšia, ekonomická jazda. Tieto dve veci k sebe jednoducho nejdú. Rýchlejšia preprava môže byť na jednej strane znížením "komfortu" prepravy tým že sa bude jazdiť spomínaným štýlom - cestujúcim to nie je dvakrát príjemné, ale niekomu možno bude vyhovovať lebo sa včas dostane tam, kam potrebuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.