Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tux #21570:
Cekom nerozumiem výrazu "protismerné kríženie".
Reakcia na: tux #21559:
S Graetzom na vstupe sa robili aj 14Tr/15Tr, záležalo len od toho, ako zákazník tlačil na Schadeinsel.
Aj 229 má trošku slabý predný transparent...
Reakcia na: keksino #21582:
asi sa za 10 rokov trochu zaprašili? ,pozreme sa na to ,inač dik za info
Ináč, tie vozidlá na obrázkoch zo 16.11. sú na Poštovej, nie na Obchodnej ulici.
Aj na 256 (alebo 255) funguje tak na povel
A k tomu ešte 241 prestalo asi minulý týždeň fungovať akustické hlásenie zastávok ?
241 a 242 to majú iba zozadu
Trošku z iného súdka, nevie niekto prečo majú trolejbusy 240 - 243 slabšie zadné displeje - určite majú tento problém 241 a 242, nevidno číslo skoro vôbec (neviem či nemajú tento problém aj vpredu či zboku???)
Reakcia na: Majo #21580:
Ani Ty nemáš pravdu. Riešenie kabíny vodiča nebolo dané ani rokom výroby, ani tým, že si to pôvodný prevádzkovateľ tak objednal. Vozy boli vyrobené a dodané s kabínkami ako v Žiline a dlho tak aj jazdili, ale pred pár rokmi si ich v Zlíne prerobili (skrátil), a to nielen na týchto, ale na všetkých svojich vozoch. Súviselo to so zavedením povinného nástupu prednými dverami po 20. hodine a vyhodnotením, že vstup prednými dverami je príliš úzky.

Mimochodom, veľké kabínky (so záberom jedného krídla predných dverí len pre vodiča) začala Škoda Ostrov používať v druhej polovici 80. rokov. Konkrétne napr. v Prešove trolejbusy dodané do roku 1985 mali malé kabínky a séria z roku 1986 bola prvá s kabínkami veľkými.
Reakcia na: Jeliman2 #21579:
Riešenie kabíny vodiča nebolo dané rokom výroby, ale tým, že pôvodný prevádzkovateľ (DSZO) si to tak objednal. Aj staršie 14 Tr a 15 Tr ako 244 - 246 mali veľké kabíny, napr. v BA či v BB.
Reakcia na: GoldenCobra #21578:
To tu boli 3 pôvodom Zlínske ojazdene 15Tr-ky... #244,245 a 246, ktoré mali od výroby takto riešené kabíny, totiž boli staršie tuším z roku 1991-1992. Reklamu nemal celoplošnu ani jeden, len jeden bol biely, druhý červený a tretí oranžový. 245 teda červený mal potom dorobenú kabínu ako ju poznáš. Teraz sú už všetky vyradené. Tu máš aj foto:

http://imhd.sk/za/galeria-media/galerie-gt-vyhladavanie.html?&ghe=244&ghg=#94658-244-linka-4-Ul-1-maja

http://imhd.sk/za/galeria-media/galerie-gt-vyhladavanie.html?&ghe=246&ghg=#55755-246-vozovna-Kvacalova
Čaute, chcel by som sa spýtať, asi tak pred rokom som šiel tu v Žiline 15tr/trm už si to nepamätám a vodič mal kabínu pred dverami ukončenú, a obe krídla predných dverí boli pre cestujúcich, neviete prosím vás prečo to tam tak bolo? Zdá sa mi, že mal celoplošnú reklamu. ❓
Reakcia na: tux #21574:
2850 mikroFaradov pri Tr14 a 4250 mikroFaradov pri Tr15
Reakcia na: MrVain #21575:
staci si to predstavit 🙂 aj na podvesnych je to pekne vidiet
Reakcia na: tux #21570:
uz viem čo myslíš ale to by nam mohol ozrejmiť niekto z udržby trakčného vedenia
Reakcia na: MrVain #21573:
preto vravim aby si si to nakreslil..
Aku kapacit ma kond. bateria v 14/15Tr?
Dava zmysel co vravis.. neuvedomil som si odber pom.motora
Reakcia na: tux #21571:
na udržbe troleja nepracujem tak ti neviem presne povedať?
Reakcia na: tux #21568:
ano, ale tie poistky z ktorych sa snima strata tr.napätia su až za kon.bateriou,tak je logicke ked poklesne napätie na kon baterii tak klesne napätie aj na poistkach,pri tr 14,15 ja kapacita kon.baterie taka mala že sotva pokrije 10cm usek bez napätia
Reakcia na: tux #21570:
to je rozdiel napr. medzi krizenim v obratisku Fatranska (v smere z VD) a napr. krizenia V.Okruzna->Komenskeho (od Auparku za vyhybkou)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.