Ďalší autobus s CNG pohonom zhorel do tla

Autobus značky Tedom zhorel priamo v premávke.

V utorok 22. novembra 2016 v poludňajších hodinách na Tuhovskom zachvátil požiar autobus TEDOM C 12G #2105. Autobus premával na linke 65 a požiar vypukol počas jazdy pred vajnorským nadjazdom. Vozidlo bolo rozsiahlym požiarom úplne zničené.

V krátkom čase už ide o druhý autobus dopravného podniku s CNG pohonom, ktorý zhorel do tla.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ja by som sa chcel pridať k authorovi prečo akurát tie lepšie čo tak 1215 alebo 2119. Škoda ich? ?
Reakcia na: MatejBA #28:
Tak už minimálne 2, viď #24 ?

Ozaj, čo keď si niekto označil v tej 65ke x-zónový lístok a kvôli zastaveniu pre oheň nestihol plánované prestupy...? Predlžuje sa platnosť lístka automaticky?
Reakcia na: kecho #25:
Az 1 pripad za kolko, 15 rokov? To vobec nie je zle na (vloz 50 nadavok na SOR) ?

Inak ten hasic asi stratil tu SORku a pri tom strese, ci ju najde, to do nej nasil 😛
Reakcia na: Dispecer #24:
V Prahe tiez nieco zhorelo.
Reakcia na: TeBeCe #20:
Tak preco sa im stale plati plna suma?
Reakcia na: S499.1023 #22:
Podľa tunajšieho katalógu vozidiel horela 2861... ?
Reakcia na: S499.1023 #22:
Ozaj horela uz nejaka SORka? ?

Ak nie tak sor-haterov asi porazi 😃
Reakcia na: Sharpay #16:
SOR-ky nehoria.
Reakcia na: Petto #1:
Ja som mal prave pocit, ze zial zhoreli prave tie lepsie kusky, ci uz delenkarska 1201, alebo stabilne pridelena 2105.. Skoda ich:(
Reakcia na: luky133 #18:
Spoločnosť TEDOM, ktorá je v „insolvečnom řízení“ s materskou spoločnosťou
v ČR, ktorá sa cezhranične prenáša na dcérsku spoločnosť v SR (nájom v nasledujúcom
období končí), prenajíma DPB, a.s. 30 ks autobusov. TEDOM aktuálne nie je schopná
zabezpečiť záručný servis pre prenajímané vozidlá.

https://zastupitelstvo.bratislava.sk/data/att/11970.pdf
Reakcia na: luky133 #18:
No ved este stale maju,takze o 2105 by sa mali starat az do maja 2017 ?
A nemali údržbu Tedomov na starosti Tedomáci? Či to bolo len prvé roky zmluvy o prenájme?
https://www.youtube.com/watch?v=2fngvQS_PmQ ?

Cestovať v plyňákoch je v poslednom čase nebezpečné. Možno by Tedomom a Solarisom pomohla GO, ale toho sa nedočkáme, radšej kúpime ďalšie nové "päťkorunové" Sor-y.
Reakcia na: Mike #13:
ano to je dalsi problem, ze je malo ludi a nie je kontingencny sklad ND. Neviem, ale mam pocit, ze toto nove vedenie je horsie ako predchadzajuce a to sme dufali a verili, ze to bude naopak.
Reakcia na: Solider #12:
Ale u tých električiek mám aspoň dojem, že to navonok ako tak funguje. U tých autobusov ani ten dojem nie je,...
Reakcia na: Marek1978 #11:
No a to je druhá časť problému ryba smrdí od hlavy. Je síce pravda, že údržba autobusov tu dlhodobo nie je, na druhej strane keď sú na ľahkej údržbe na nočnej okrem vozmajstra traja ľudia, koľko z tých odstavených 40-50 vozov stihnú opraviť medzi tou 0.00 a 4.00, aj keby makali ako fredky?
A po ďalšie, aj keby sa nejakým zázrakom podarilo motivovať tých dielenských makať a robiť, čo môžu opravovať keď nie sú diely? Za éry Delfína a RNDr ornitológa - riaditeľa divízie abus, boli veľmi často dni a týždne, kedy nebola jediná sada brzdových doštičiek na karosu, žiadne vzduchové vankúše, neónky do interiéru, atď... sklady prázdne - nič nebolo a nič sa neobjednávalo. Ale dosahoval sa pozitívny hospodársky výsledok a zisk, a to je to hlavné... ? !

Btw. ako sú na tom tie súťaže na kontingenčné sklady?
Reakcia na: Marek1978 #11:
Viac než systém odmeňovania hlavne systém kontroly. Neodstraňovanie závad nie je iba doménou autobusov.
Reakcia na: Mike #8:
suhlas, len to by sa musel zaviest nejaky system odmenovania a na druhej strane pokuty za nedostranenie zavad, aj ked sa opeciatkuje, ze je schopny prevadzky. Mal by byt za to niekto zodpovedny.