Víkendová výluka električiek na nábreží (13. – 14.2.2016)

Linky 1 a 4 pôjdu po obchádzkových trasách.

Dňa 13. februára 2016 bude pre výstavbu mosta na nábreží vylúčená premávka električiek liniek 1 a 4 v úseku Chatam sófer - Most SNP - Jesenského. Linky budú premávať obchádzkovými trasami:

  • Linka 1 pôjde po trase Hlavná stanica - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - Blumentál - Vazovova - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Hlavná stanica.
  • Linka 4 pôjde obojsmerne cez tunel a Kapucínsku.

Pri ceste z Dúbravky a Karlovej Vsi k Mostu SNP a opačne odporúčame využiť prestup medzi električkami a autobusmi liniek 28 30 a 37 na zastávke Lafranconi. Namiesto neobsluhovanej zastávky Jesenského je možné využiť uzol Nám. SNP/Kamenné námestie.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Áno, premostenie je už hotové.
Krátko po 16. hodine výluka odvolaná.
Kým sa neodveziem električkou po novom Starom moste, žiadnemu termínu neverím! 🙂
kolko EUR by ste stavili ze elektricka s cestujucimi bude jazdit do Petrzalky uz najblizsi polrok? ☺ ☺ ☺

Uz na ten most pustili aspon chodcov? ?
EU uz preplaca fakturky?
Reakcia na: Trolley #24:
ešteže na Jesenského riskuje ?
Reakcia na: Solider #21:
V tom článku sa jasne píše: „Kolaudácia stavby Nosného systému MHD v Bratislave, v časti Šafárikovo námestie – Bosákova, je náročným procesom s jasnými pravidlami. Zúčastňujú sa na ňom viaceré stavebné úrady – špeciálny úrad pre mestské komunikácie, mestská časť Petržalka,, Bratislavský samosprávny kraj ako špeciálny stavebný úrad, ale aj Okresný úrad Bratislava - ktoré v kolaudácii konajú na základe postupnosti a v rámci zákonných lehôt. Tlačíme však na to, aby sme s kolaudáciami skončili čo najskôr a v čo najkratšom čase Bratislavčania mohli využívať nielen Starý most na peší prechod, ale taktiež aj na električkovú dopravu. Kým nebudú ukončené kolaudačné konania, Starý most nebude pre verejnosť prístupný. To platí aj pre automobilovú a električkovú dopravu na Štúrovej ulici. Nechceme totiž nič riskovať,“ povedal primátor Nesrovnal.
Reakcia na: 810zssk #5:
Áno, jedného vodiča a aspoň 1,5 kilometra za kolo, čiže tak +- 230 km za víkend, odhadom. Netvrdím samozrejme, že pri náhradnej doprave treba normálne hľadieť na každý jeden ušetrený vzkm, ale najmä ak sú zastávky Suché mýto a Hodžko od Obchodnej doslova na skok (a teda obsluha Obchodnej z hlst ostane okrem jej najvýchodnejšej časti naďalej prijateľná), tak túto úsporu považujem za relevantnú.
Reakcia na: 810zssk #19:
V článku sa to jasne píše:
„Bratislavskému samosprávnemu kraju bude v najbližších dňoch doručená žiadosť o kolaudáciu električkovej trate v Starom Meste tak, aby mohla v skúšobnej prevádzke čo najskôr slúžiť verejnosti v lokalitách Štúrova ulica, Šafárikovo námestie, Vajanského nábrežie. Pred podaním žiadosti o kolaudáciu trate na Starom moste a na petržalskej strane trate bolo zasa potrebné spraviť dynamické skúšky konštrukcie mosta. Tá bola spravená uplynulý víkend (16. januára).“

Bude doručená žiadosť – bola k 19.1. (UČS 10), pred podaním žiadosti (UČS 20, UČS 30) – nebol návrh podaný.
Reakcia na: 810zssk #18:
Pretože bolo verejnou vyhláškou oznámené začatie kolaudačného konania iba na UČS 10.
Podla tohto mali vsetky kolaudacne konania zacat v januari: http://m.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11050136&n=terminy%2Dkolaudacie%2Dnosneho%2Dsystemu%2Dmhd%2Ddo%2Dpetrzalky%2Dsu%2Duz%2Dzname&p1=11071129

Neviem ake su presne lehoty, ale nezda sa mi pravdepodobne ze by to kolaudovali tri mesiace, aby mohol platit tvoj "optimisticky" variant s majom.
Reakcia na: Solider #17:
Odkial mas informaciu ze nebol podany navrh na kolaudaciu uvedenych casti?
Reakcia na: kecho #15:
Pôvodná verzia bola, že sa má trať na Štúrovej spustiť čo najskôr, ale po Vianociach už bola verzia taká, že sa električková trať spustí až vtedy, keď bude skolaudovaná aj cestná komunikácia. A už sa neponáhľali ani s podaním návrhu na BSK, keďže ho podali až 19. januára. Čiže Štúrova najskôr od polovice marca a tým, že nebol ešte podaný návrh na kolaudáciu UČS 20 a UČS 30, bude Petržalka prejazdná optimistickým odhadom najskôr v máji/júni.
Reakcia na: kecho #15:
239,166.
Reakcia na: 810zssk #6:
Jesenského - Štúrova BSK vedel dať do predčasného koncom októbra. Čo konkrétne bráni BSK povoliť podobné predčasné užívanie trate na Vajanského - Štúrova? Neschopnosť? Aj keď otázne je, či o to Hl. m. BA vôbec požiadalo...
Aj keď predsa od 15.12. je všetko hotové (teda "srovnané") a bez problémov už prebehli aj skúšky na 1000 mm, takže technicky je to snáď v poriadku.
Nemôže byť predsa papierovo problém dať do predčasného rozchod 1000, pričom 1/6 rozchod by nebolo povolené užívať. Fór je totiž v tom, že v bode A "sa to dá", ale to isté v bode B "sa nedá"...
Reakcia na: N/A #11:
Aha, no tak to je ten problem, potom jasne ze do toho ludia skacu 🙂 S cielom Hl.st. by mala ist az od Blumentalu.
Bolo by fajn keby opat opaskovali elektrickove zastavky Chatam Sofer , Most SNP a na Stura/Jesenskeho aspon prenosne tabule s oznamom.
Reakcia na: 810zssk #9:
Od Kamenného to ide s cieľom Hlavná Stanica.
Reakcia na: CraneMan #7:
Na 2 dni. Neruca sa svet.