Organizácia dopravy počas výluky pod mostom VSS (4.3. – 31.7.2017)

Z dôvodu začatia druhej etapy Modernizácie električkových tratí sa uzatvárajú úseky VSS, križovatka - Važecká a VSS, križovatka - Barca

Od soboty 4. marca 2017 sa začne rekonštrukcia koľajovej križovatky pod mostom VSS v rámci modernizácie električkových tratí. Z tohto dôvodu bude úplne vylúčená električková doprava na sídlisku Nad jazerom a v Barci.

Výluka sa dotkne električkových liniek 3 4 7 9 R2 R8 a autobusových liniek 12 19 24 54, pre ktoré budú vydané nové cestovné poriadky.

Električkové linky

Električková doprava nebude premávať v úseku VSS, križovatka - Važecká a VSS, križovatka - Barca.

Aktuálnu schému električkových liniek už nájdete v menu Mapy > Električky.
  • Linka 3 bude premávať v skrátenej trase Staničné námestie - Nám. osloboditeľov - Stará nemocnica - Ryba (prestup na X7).
  • Linka 4 bude premávať v skrátenej trase Havlíčkova - Hlavná pošta - Nám. osloboditeľov - Ryba (prestup na X7).
  • Linka 7 bude premávať v skrátenej trase Amfiteáter - Hlavná pošta - Nám. osloboditeľov - Ryba (prestup na X7).
  • Linka 9 bude premávať v skrátenej trase Havlíčkova - Nám. Maratónu mieru - Amfiteáter - Spoločenský pavilón - Alejová, gymnázium - Autocamping (prestup na X4 X7 X9 XR2 12 24 54 a regionálne autobusy).
  • Linka R2 bude premávať v skrátenej trase Vstupný areál USS - OC Optima - Alejová, gymnáziumAutocamping (prestup na X4 X7 X9 XR2 12 24 54 a regionálne autobusy).
  • Linka R8 bude zrušená, jej ranné spoje budú vedené ako R2.

Náhradná doprava za električky

V úsekoch VSS, križovatka - Važecká a VSS, križovatka - Barca bude premávať náhradná autobusová doprava.
  • Linka X4 bude premávať v trase Socha Jána Pavla II. - Katastrálny úrad - VSS, križovatka (prestup na 12) - Levočská -  Bukovecká - Tepláreň - VSS, križovatka - Južná trieda č. 125 - Holubyho - Verejný cintorín - Ryba (prestup na 3 4 7) - Verejný cintorínAutocamping - (prestup na 9 R2) - Hraničná (prestup na 12) - Katastrálny úrad - Socha Jána Pavla II.
  • Linka X7 bude premávať v trase Ryba (prestup na 3 4 7) - Verejný cintorín - VSS, križovatka (prestup na 12 24 a regionálne autobusy) - Nad Jazerom, Važecká.
  • Linka X9 bude premávať v trase Autocamping (prestup na 9 R2) - Važecká (zastávku VSS, križovatka v oboch smeroch vynecháva).
  • Linka XR2 bude premávať v trase Autocamping (prestup na 9 R2) - Važecká (zastávku VSS, križovatka v oboch smeroch vynecháva).

Autobusové linky

Autobusové linky premávajúce cez križovatku VSS, budú mať upravené trasy.
Aktuálnu schému denných liniek už nájdete v menu Mapy > Linky MHD.

Linka 12 bude premávať v smere do Šebastoviec odklonom cez zastávku Autocamping, zastávku VSS, križovatka bude vynechávať. V smere do centra bude premávať od zastávky VSS, križovatka odklonom cez zastávky Levočská - Bukovecká - Tepláreň, a ďalej po pôvodnej trase.

Linka 19 bude premávať v predĺženej trase cez zastávky Ladožská - Rovníková - Važecká a späť. Na zastávku Napájadlá nezachádza.

Linka 24 bude premávať v smere z centra do Spaľovne odklonom cez zastávky Verejný cintorín a Autocamping, zastávku VSS, križovatka bude vynechávať. V smere do centra bude premávať od zastávky VSS, križovatka odklonom cez zastávky  Levočská - Bukovecká - Tepláreň - zastávky na Južnom nábreží - Palackého - Staničné námestie, zastávky Ryba, Malá stanica a Rušňové depo v tomto smere nebude obsluhovať.

Linka 54< bude premávať v smere na sídlisko Ťahanovce odklonom cez zastávku Autocamping a po moste VSS priamo až na zastávku Levočská (prestup na X7 12; zastávku VSS, križovatka v tomto smere vynecháva), ďalej pokračuje v pôvodnej trase.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mati #57:
trat je sice volna, ale je tazko pojazdna pre autobusy, v zlom stave. a okrem toho ze by sa tie busy nicili, tak by za tych par mesiacov znicili aj trat.
Neviem pochopiť prečo autobusy, či už Xky alebo 19 a 52 nemôžu jazdiť aspoň smerom z Jazera do mesta po električkovej trati a pred Levočskou by vyšli späť na cestu. Obišli by tak niektoré semafory a vodičov áut.
Reakcia na: 110mat110 #55:
Odkazy opravené.
Odkazy na mapy odkazuju nazad na tuto stranku
Ja som asi mal šťastie, ale pri prestupovaní som ani raz nečakal. ?
Reakcia na: vybka #51:
Ale L3 ma odchody 12,32,52. Na vsetko sa nadviazat neda. Logické by teda bolo oznacit to X3.
Reakcia na: vybka #51:
Však niektorí odborníci by ti povedali o tom, že to aspoň konečne nepreváža vzduch a aký tam je 10-minútový interval zbytočný ?
Víkend: X7 príchod k Rybe na 10, 30, 50. Električka 7 odchod z Ryby na 05, 25, 45. No comment
Reakcia na: Yogi616 #49:
Pokial neprestupujes.
Reakcia na: Rudyke902 #48:
platíš za čas, ktorý je v CP
Reakcia na: LUKYmhd #47:
Ano to "tu mám" ako píšeš , len 52 a 54 aj 19 tu boli aj pred výlukou, naopak "X"-ky "nenahradzuju" v plnej miere čo sa týka kapacity ani CP električky v tom rozsahu tak ako jazdili pred výlukou - a to ani počas špičky, ani počas sedla a ani cez víkend !! Dalšia vec - nehovorím o "nekonečnom" cestovaní v kolónach či už na Slaneckej či na obchádzke cez Cintorínsku - čo aj predĺžuje jazdný čas, veď čo - je časová tarifa tak nech cestujúci plati viac "za čas" v jazde v kolóne aj čakaním pri Rybe atd.. ? teda to čo si spomenul NIE JE adekvátna náhrada za električky !! Takže ten "malý bus" 28 čky ak by sa 3x za hodinu po električkovej trati po jazere na Levočsku a späť "prebehol" nič "naviac" žiaden nadštandard pre jazerčanov by to nebol a určite by jazdil plnejši po jazere ako na svojej trase z Važeckej do Krásnej...!! Pozn. ešte by ma zaujímalo prečo nieje možná jazda busov NAD aspoň tam kde je to možne po panelovej trati cez jazero ? Zrýchlilo by to už aj tak "meškajuce" CP všetkých "X" ...
Reakcia na: Rudyke902 #45:
Miesto elektriciek tam mas teraz cez cele Jazero, 19, 52, X7, X9, XR2. A od Dneperskej este aj 54. malo? je pravda ze mohli dat na X7 lepsi interval hlavner cez vikend. Dalsi bus cez Jazero je zbytocnost.
Reakcia na: Rudyke902 #45:
28 by vdaka odlisnemu intervalu jazdila akurat tak nahodne medzi spojmi X a 19, asi tak ako dnes jazdi 31 na opatskom, spolu s 52-kou, raz za hodinu, a vacsinu trasy vo vlaciku, vsetkych cestujucich poberie ten ktory ide prvy.. zbytocnost tahat tam dva busy
Reakcia na: Dispecer #44:
No veď práve taky "akurát" na využite "hrbáčika SOR" a interval 20 minut,, kto tam nebýva, na jazere nevie koľko ludi v rámci sídliska používali ED (školáci, poliklinika, kostol, MU ,OC, atd..) , ak berieme do úvahy že NAD je OSLABEBA aj kapacitne aj počtom spojov, oproti ED ktorá tam premávala,, tak ako písal "110mat110" - vozokm na to su... - no ved uvidíme o pár dní, týždňov..
Reakcia na: 110mat110 #43:
Nafťáky.

Podľa mňa blbosť - pochybujem, že by tam bol taký silný dopyt po preprave v úseku medzi zastávkami Važecká - Levočská.
Reakcia na: S499.1023 #42:
Akurat tak vozkm a mozno nejaky prejazd. Podla toho ci tam jazidia elektrobusy ci naftaky. Vozkm je dost, kedze su elektricky neadekvatne nahradene. Spravne?
Reakcia na: Rudyke902 #41:
Nič by netrebalo pridávať kôly predĺženiu?
Reakcia na: S499.1023 #40:
No jasne, bol to len môj postreh, či názor.. No ale pouvažovať o predĺžení L 28 na cele jazero (alebo po Napájadla - namiesto nezachádzajúcej L19), počas výluky, aby sčasti bola viac pokrytá preprava v rámci sidliska by nebolo zle, a ani nič "naviac" by pridávať netrebalo (spoje, vodičov, busy), lebo čo som si všimol interval 28 čky je nastavený tak že vozy po každom kole minimálne 15 minut stále stoja a prestávkuju na Važeckej na obratisku, (točia sa tam 2 vozy), v pohode za ten čas by zvládli aj dalších pár zastávok na jazere.. No ale ak sa nad tým nepozastaví nikto z vedenia, jasne že je o tom škoda písať.
Reakcia na: Yogi616 #37:
Samozrejme, že to je blbosť, to potvrdzujem od začiatku. Ale realizovateľné by to bolo - jednak pravá a ľavá výhybka kaliforňana nemusia byť tesne pri sebe, jednak by sa dali samozrejme použiť aj normálne výhybky
Reakcia na: Yogi616 #37:
Hlavný problém vidím v plošnom zábere, ktorý si žiada rekonštrukcia koľajiska. Kaliforňan by sa síce dal namontovať na zjazd z mosta (resp. keď nemá byť na naklonenom úseku, tak na most) s tým, že by nástupište bolo na chodníku pri esíčku pred vjazdom pod most, ALE odtiaľ je to pešou vzdialenosťou neprijateľné aj na Južnú triedu č. 125 aj na Autocamping. A to je podľa mňa hlavný problém tohoto riešenia, ak by sme si vedeli predstaviť sci-fi, že DPMK by sa odhodlal na ostrovnú prevádzku s dislokovaním 4-5 ks KT8D5 a v prípade poklesu rezervy pod kritické množstvo by ich prepravoval do vozovne na návese. Ale pre ľudí prestupujúcich pri VSS by to nič neriešilo kvôli tým vzdialenostiam. A tiež: aby sa električkami obsluhoval aj Autocamping a zároveň aj J.tr.125, bolo by treba požičať tretieho kaliforňana s rozchodom 1435 mm, ktorého predpokladám, že na Slovensku nemáme. Preto sa mi autobusové riešenie v tomto prípade vidí lepšie.