Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BusakErik #86367:
#5111 a #5114
Solarisy majú už nové SPŽ? Dneska som videl na Stodolovej. 🤔 🤔
Reakcia na: S499.1023 #86365:
Alebo tak.
Reakcia na: kvorka #86363:
To už nie je eni Záhony ale hádam Batevo, ako je vedľa....
Reakcia na: Folasik #86362:
Šak ono je verejným tajomstvom že na magistráte sedia nekompetentný ľudia. Najkrajšia bola poznámka (lepšie povedané výhovorka) k tomu že Polaček kampaňoval s trolejbusmi typu "ale to už bolo xy rokov dozadu, to už teraz nieje relevantné, elektrobusy sú top" a potom aj že "na trolejbusy treba mať riadne zokruhované trasy" on asi nikdy nepočul o parciálnom trolejbuse
Reakcia na: Folasik #86362:
Taký asymetrický názor. Asi meter vedľa a asi meter pod úroveň, súdruh Záhony...
https://kosice.korzar.sme.sk/c/23298236/tvrdia-ze-trolejbusy-neodpisali-ale-idu-nakupovat-iba-elektrobusy-argumentuju-aj-volvom.html?fbclid=IwAR1-oTl22w_ZIrVvq6UEMnBV2NNUMACNjJoWJrU4nPURFLQVjweV1TrfDUo
Po tomto rozhovore s Čopom, si myslím že aj ta posledná nádej pre trolejbusy v Košiciach zhasla. Nie každý má predplatné tak ho budem citovať z článku:
„Je výhodné ísť cestou elektrobusov pri súčasných kapacitách batérií,“
( vlastne sa porovnáva že ak budeme mať o 30 elektrobusov viac ich podiel bude 20% čiže najviac z česko-slovenska )
"Trval na tom, že elektrobusy sú v aktuálnej situácii výhodnejšie, lebo na efektivitu trolejbusovej dopravy by potrebovali mať zokruhované trasy, ako je to pri električkách."
"V Košiciach sa na základe schválenej stratégie dopravy utlmila trolejbusová doprava, ale vďaka tomu mesto získalo európske finančné zdroje na modernizáciu električkových tratí, nákup električiek, CNG autobusov i elektrobusov ako nosných prvkov ekologickej dopravy.“
Pripomenutie Polačekoveho sľubu návratu trolejbusov:
"To bolo pred piatimi rokmi, keď bola úplne iná situácia. My sa musíme prispôsobiť novým trendom a technológiám. Aj v mobile toho máme dnes viac ako pred piatimi rokmi v počítači,“ komentoval Čop."
A najlepšie je asi toto 😃 :
"Chcem vyzvať všetkých ‚špecialistov‘, ktorí sa k tejto téme vyjadrujú, aby už konečne pracovali s dátami, nie emóciami. Všetci by sme chceli, aby premávali trolejbusy, lenže my sa nemôžeme riadiť emóciami, ale musíme vychádzať z dát."

Zo strany vedenia mesta vidieť neskutočný nezáujem o trolejbusy, samé výhovorky, neskutočné bludy trepú, primitívne správanie, určite tí podľa Čopa "špecialisti" o tom vedia omnoho viac a lepšie ako on 😃
urobte si každý vlastný názor, môj je takýto, môžu oni zakrývať ich nezáujem tým že "joooj tak teraz nemame zmapovane pozemky kde su podzemné káble ale pracujeme na tom", "jooooj tak cakame na výzvy z EU fondov" "nove elektrobusy budú hlavne pre volvo" ale ľudia nie sú slepí a blbý a každý môže dokonca až cítiť z nich ten nezáujem 😃
Reakcia na: MFFM #86358:
Nájde sa niekto, kto by sa obul do tej nadhodnotenej predpokladanej ceny?
Reakcia na: Terepin #86359:
to iste mas aj teraz..nič sa nezmeni len sa naftak vymeni za elektro.
Reakcia na: MFFM #86358:
"Pokud by k tomu skutečně došlo, budou elektrobusy po celou dobu projíždět pod funkční a nevyužívanou infrastrukturou trolejbusů, v centrální části sítě rovněž zaplacenou z eurofondů…"

Pretože v magistráte máme bandu debilov.
Hodím to sem:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499280?cHash=df0f4aee8eaee60bb9052fbe57ed6dc9
Čiže v skratke, elektrobusy v počte maximálne 30 kusov, koženkové sedadlá z toho normálne modrej farby a vyhradené pre seniorov a matky s kočíkmi tmavo-oranžovej farby, farebné predné, 2x bočné, zadné, a bočné za vodičom panely, vnútorné informačné panely do písmena V ( také aké sú aktuálne v NSG )
Nabíjacie stanice majú byť na Hornádskej v garáži a na obratisku KVP, Kláštor a súčasťou toho má byť aj vybudovaný úsek trolejového vedenia......
Reakcia na: Daveee #86354:
Keď to vezmem podľa seba, nechodím do roboty, chodím si zajazdiť a stále ma to baví; myslím, že to je úplne základný predpoklad, prečo do toho ísť. Niekedy sú návaly, niekedy je relatívny kľud, no je to z pohľadu dispozičného vodiča /nemám presne dané zadelenie/. K vozom: bojujeme s tým čo máme. Odhovárať ťa budú tí večne nespokojní.
Reakcia na: tbus #86352:
Dakujem pekne za odpoved , cize nie je to taka tragedia ako to niektory ludia opisuju, ze je clovek nonstop v robote a ze podmienky su zle, ze sa jazdi na autobusoch v zlom technickom stave a pod.? Som si vedomy, ze nikde to nie je med lizat a vsetko ma svoje pre a proti, vnimal som aj nedavne protesty po ktorych sa ako tak podmienky asi zlepsili a mna len hlavne zaujimalo ci mi to priamo niektory sofer odporuci alebo priamo mi povie, ze do tohto nechod je to tu na nic.
Mám taký "dotaz". Oplatí sa vôbec dnes do DPMK písať nejaké otázky do mailovej schránky lebo som tam písal už mesiac dozadu a už ani nečakám odpoveď...
Reakcia na: Daveee #86350:
Ak ozaj cloveka bavi soferovanie a odjakziva ho fascinovali autobusy, urcite sa to oplati. Financne vychadza zhruba ako je v inzerate, lisi sa to velmi kvoli roznym priplatkom, danovym ulavam, prispevky a pod. Cestovanie za a 10€na rok je fajn benefit ak byvas v meste. Pocet hodin ktore treba odpracovat je 150-172,5 podla poctu pracovnych dni v mesiaci, sluzby su v zvycajne dlhsie ako je dana norma za den, takze v sucte za mesiac nie je problem mat este 20 hodin nadcas.
Ahojte pani , predpokladam ze by tu mohol byt aj realny sofer, ktory momentalne pracuje v DPMK. Mal by som par otazok a kedze osobne ziadneho vodica bohuzial nepoznam, tak to skusim tu. Ako je to momentalne s pracou vodica autobusu? Oplati sa ist do toho ak cloveka bavi soferovanie a odjakziva ho fascinovali autobusy 🙂 ? Ako sa to pohybuje priblizne financne a aky je pocet odpracovanych hodin? Proste hladam taky triezvy pohlad od realneho cloveka z fachu 🙂 . Vopred pekne dakujem za odpoved
Reakcia na: Yogi616 #86348:
plus zdvojene odchody z Lingova aj s Moskovskej v rozmedzi 2-5 minut linka 72

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.