Víťazom ankety o novom logu Bratislavskej integrovanej dopravy (BID) sa stal logotyp č. 1. Nové logo zobrazuje tri hlavné prepravné prúdy z hlavného mesta v rámci Bratislavského samosprávneho kraja - smer Záhorie, Pezinok a Senec. Trojica oblúkov vo farbách rešpektujúcich farebnú kombináciu žltej a modrej (samosprávny kraj) a červenú (Bratislava) zároveň reprezentuje koľajovú dopravy (električka, vlak), trolejbusovú dopravu a autobusovú dopravu a zároveň aj súčasných troch majoritných dopravcov na území kraja - DPB, Slovak Lines a Železničnú spoločnosť Slovensko. Spojenie prúdov v diaľke symbolizuje integráciu jednotlivých dopravných systémov a dopravcov.
V ankete na stránkach imhd.sk za logotyp č. 1 hlasovalo 61% respondentov z celkového počtu 2101 hlasujúcich v období od 26. novembra do 3. decembra 2007. Vybrané logo je podkladom pre spracovanie design manuálu koordinátora BID, na základe ktorého bude prebiehať vizuálna komunikácia s verejnosťou a partnermi. Nový vizuál bude použitý aj v informačnej kampani pred spustením integrovanej dopravy s cieľom vysvetliť verejnosti zámery projektu s dôrazom na využitie systému v praxi. Konečná cena za spracovanie novej vizuálnej komunikácie profesionálnymi grafikmi dosiahne približne 11 tisíc korún.
Výsledky hlasovania:
logo č. 1 1. miesto: 1275 hlasov (61%)
logo č. 2 4. miesto: 123 hlasov (6%)
logo č. 3 2. miesto: 573 hlasov (27%)
logo č. 4 3. miesto: 130 hlasov (6%)
Komentáre
K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.