Premávka nočných spojov počas zmeny času (noc 24.3.2018 / 25.3.2018)

Počas kratšej noci vykonajú "nočáky" o jeden odchod menej.

V nedeľu 25. marca 2018 sa o 02:00 posúva stredoeurópsky čas (SEČ) o hodinu dopredu na 03:00 - stredoeurópsky letný čas (SELČ), čím sa noc skráti o hodinu. Nočné spoje budú premávať podľa štandardných cestovných poriadkov podľa práve platného času.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #6:
Neumožnenie cestujúcim nastúpiť do pristavených vozidiel na nástupištiach MHD je hlúpy československý zvyk, s ktorým som sa inde nestretol. A zvlášť v zime je to vyslovene protizákaznícke, ak stojí na nástupišti alebo v jeho bezprostrednej blízkosti pristavený voz, ľudia mrznú na zastávke, trasú sa, a vodič si zasvieti v kabínke a ovieva sa, minútu pred odchodom pristaví voz a potom 45 sekúnd nechá otvorené dvere, nech to teplo vo voze pekne unikne a vlci nech pomrznú. To je hanba a tohto sme sa, žiaľ, stále nezbavili.

Počul som rôzne urban legend o tom, ako niekto pristavil skôr a nejaký cestujúci si označil lístok a potom sa sťažoval, že mu tretina časovej platnosti uplynula pri čakaní na odchod podľa cestovného poriadku na nástupnej zastávke. A že vraj mu niekto za to strhol prémie, tak ostatní sa boja. Po prvé, je to hlúposť, po druhé, nie je to v rozpore so žiadnym predpisom (D1/1, D1/2 ani D1/3) a po tretie, a čo električenkári? Tí si nemajú právo sadnúť do vozidla?

A nakoniec, keďže tento zvyk je hlboko zakorenený, tak DPB nakúpil väčšinu vozidiel bez fotobunky. Takže časť vodičov buď pristaví a bude vetrať (únik tepla/resp. chladného klimatizovaného vzduchu) alebo nepristaví, lebo „nebudú stále otvárať a zatvárať dvere“.
Reakcia na: kecho #4:
Čo by malo byť zakázané na nástupe cestujúcich do vozidiel MHD na nástupišti? Tak od čoho iného slúžia tie nástupištia? ?
Reakcia na: kecho #6:
Ja ai pamatam ze ked sa to riesilo, minimalne jeden vodic opakovane tvrdil ze ziaden taky zakaz neexistuje.
Reakcia na: 810zssk #5:
Myslim, ze sa to tu niekde spominalo, ze preco (denne) nepristavia voz aj 4-5 minut a nepustia ludi dnu-aj v case, ked necerpaju prestavku.

A zda sa mi viac nez divne, ze niektori “cestujuci” sa do nocaku dostanu (v zime/dazdi/vetre urcite vyborny benefit) na konecnej aj 5-6 minut skor ako “bezni” a navyse platiaci cestujuci, ktorych vodici nechaju vymrznut az do minuty odchodu. Nie je to len specialita stanice, aj v Engerau na opacnej konecnej sa take vyskytne...
Reakcia na: kecho #4:
Kde si prisiel na to ze v dennych je to zakazane? Pokial viem, neexistuje ziaden predpis zakazujuci umoznit skorsi nastup.

To co sa deje na hlavnej stanici v noci je jedna velka hanba DPB.. ale tam nie su premotivovani marketingovi manazeri DPB, takze to sa riesit nebude 🙂
Reakcia na: 810zssk #2:
A ako to je v papieroch s nalozenim cestujucich pocas cakania na konecnej? Rovnako zakazane ako v dennych? Lebo mi pride divne, ked bus na konecnej vezme 2 ludi (pracovnici dpb?), pricom ostatnych necha 5 minut cakat vonku a otvori im dvere az pred odchodom...
Reakcia na: Jadran #1:
v tu noc cas 2:04 nebude ani existovat, takze vtedy urcite nepojde ?
Reakcia na: Jadran #1:
Pojde 3:04 (ak vodic nahliadne do papierov).
Hmm, a N80 čo má ísť 2:04 z Matadorky, pôjde teda 3:00? Prestup z vlaku nincs?