Výluka liniek 1 8 9 na Nám. SNP (18.3.2017 00:00 – 11:53)

V sobotu dopoludnia budú linky 1 8 9 jednosmerne presmerované.

Z dôvodu opravy koľajovej trate budú v sobotu 18. marca 2017 od začiatku premávky do cca 12:00 linky 1 8 a 9 presmerované v jednom smere na obchádzkové trasy:

  • linka 1 pôjde z Petržalky od zastávky Šafárikovo nám. cez Štúrovu, Jesenského, Most SNP, tunel, Kapucínsku a od zastávky Poštová po stálej trase na Hlavnú stanicu.
    • Neobslúži zastávku Nám. SNP smerom na Hlavnú stanicu.
  • linka 8 pôjde z Nám. Ľ. Štúra obchádzkou Most SNP, nábrežie, tunel, Kapucínska a od zastávky Poštová po stálej trase do Ružinova.
    • Nebude obsluhovať zastávky Šafárikovo nám. a Nám. SNP smerom do Ružinova. Zastávka Nám. Ľ. Štúra bude obsluhovaná v smere k Mostu SNP.
  • linka 9 pôjde z Karlovej Vsi od zastávky Park kultúry cez nábrežie, Most SNP, Šafárikovo nám. a od zastávky Kamenné nám. po stálej trase do Ružinova.
    • Neobslúži zastávku Kapucínska smerom do Ružinova.

Na obchádzkových trasách električky postoja na všetkých zastávkach.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #30:
Domnievam sa, že tu nie je priestor na rušenie alebo obmedzovanie akýchkoľvek autobusových liniek, keďže súčasná ponuka je ohlodaná na kosť. Čo sa týka samotnej výluky, mali by sme sa držať prapôvodného výlukového plánu, ktorý s úplnou výlukou od Dúbravky až po tunel počas školského roka nepočítal a to z troch reálnych dôvodov – nedostatok autobusov, nedostatok vodičov, ktorí ich budú šoférovať a hrozba absolútneho dopravného kolapsu na Botanickej ulici a na nábreží, v ktorom by pochopiteľne uviazli aj autobusy náhradnej dopravy.

Pokiaľ ide o reakciu na #25 david1:
Všetko závisí od harmonogramu prác a samotného rozdelenia prác na stavbe a na jednotlivých častiach stavby. Pri nasadení troch dodávateľov na tri oddelené časti stavby by sa dalo stihnúť aj za tri mesiace komplet. Ak však ostanem pri reálnom pláne, že prvé prázdniny Krčace, druhé prázdniny nábrežie plus Botanická a popritom jednokoľajky na Karloveskej počas školského roka, ale počas prázdnin s úplnou NAD, je to teoreticky stihnuteľné tak, aby sa od 2. septembra 2018 jazdilo po novej zmodernizovanej trati. Keď sa však nezačne stavať ani v júli, tak tento plán padá.
Inak dlažba sa dnes ráno už kládla naspäť
Reakcia na: Ibiza #27:
? pochybujem ale ze prave oni by pripomienkovali rekonstrukciu/modernizaciu trate do KV 🙂
Reakcia na: Petto #20:
Pozri trhead k modernizacii KV radialy. Tam to zavesil Tebece.
Reakcia na: Jojan #28:
Viac ma potešilo, že kvôli ohyzdnému počasiu sa nekonala výluka Strečna.
Reakcia na: Mike #29:
Ta 78cka neviem ci je prave najstastnejsi napad. Isiel by som cestou rusenia menej frekventovanych liniek ako takej co jazdi cely den. Ak teda ba bol prebytok 12metrakov, tak 74cku prehodit na sola cim ziskame 5-6 klbakov, potom 59 obmedzit na skolske spoje + na smeny cim zo 7 vozov ziskam asi 4-5 dalsich.Docasne zaviest ale 55tku a posilnit 7cku trvale do Race so supravami aj poobednu spicku.
Otazne je, ze ked sa bude robit karlovka v useku KV- Chatam ci sa vie robit docasne X5 s elinami v useku KV - Dubravka (cim budu odrezane od zvysku siete nejake K2S mozno na polroka) a k nim busove X6 a 133 v useku Most SNP - Karlovka/DLhace , X6 trasa 1 kolo 28 minut - potreba asi 10 vozov, 133 detto
Reakcia na: david1 #25:
Vždy sa môže skrátiť 78 po Astronomickú ... (a ak by teda bola úplná výluka v K. Vsi tak električkami posilniť Ružinov ...)
Výluka na Kameňáku sa nekoná, prší do kšeftu, chýbajú vodotesní robotníci ? .
Reakcia na: pharel #23:
Gott, Žbirka, Cmorík... kadekto.
Reakcia na: david1 #25:
Ak by bolo dobré počasie je to možné celé spraviť za dva mesiace, je to o množstve nasadenej techniky. Cely úsek od tunela po Harminocovu má cca 6 km, 10 zastávok, za 2 týždne rozobrať, za 6 postaviť týždeň rezerva. dá sa to ale vidím tam problém s koordináciou
Reakcia na: Petto #19:
NAD s int 2 min.je potrebná max.po Molecovu to vieš aj sám. Čiže by sa tie X-kové linky rozdelili.

Ideálne v tejto situácii je to robiť samozrejme po častiach jednokolajne ako pred 20-timi rokmi.

Kedysi ,keď sa robil úsek na Račianskej tak zrušili celú linku 185 aby tam malo čo jazdiť. Teraz však už nie je čo rušiť. V lete by to šlo uzavieť celé ale za dva mesiace koľko km trate sú schopný vymeniť?
Reakcia na: Ámos #21:
Plne až tak nie, keďže si na to musí pýtať peniažky od HMB.
Reakcia na: MatejBA #12:
Kto je Slavik? 🙂
Reakcia na: zlomok #5:
Čo ma zo Spitalskou ulicou vedenie mesta. Tato rekonstrukcia je plne v rukach DPB.
Reakcia na: lostrail #18:
A kde su inak tie dodatky k ramcovke k nakuknutiu ? ?
Reakcia na: lostrail #18:
Podla mna je dost nerealne zabezpecit ci uz kapacitne ( aj klbovy bus kazde 2minuty by nestacil) alebo vopchat NAD na cestu do rannych zapch pocas X + skolskych dni a dvojciferny pocet abusov ci soferov )
Najvyssi cas zakupit kalifornany. ?
Reakcia na: Petto #17:
Ze by to bol dovod, preco v tretom dodatku k ramcovej zmluve s vylukami v KV nepocitaju?
Reakcia na: MatejBA #12:
Aktualne aj tak nemas ani prd na NAD v useku KV - Pri krizi. Cez leto vdaka letnemu grafikonu sa uvolnia vozidla pre X5 a od septembra mozno uz dake klbaky z tendra dojdu kedze ma 1. prist do polroka a soudruzi v libchavach uz urcite maju na sklade nadoby s cervenymi lakmi.
Aktuálne už rozoberajú dlažbu okolo kríženia, asistujú tam obe oranžové Karosy.