Električkové novinky

Po strednej prehliadke vyšla z Ústredných dielní súprava električiek T6A5 #7943+7944. Súprave bol obnovený klasický červeno-krémový náter.

Do premávky s cestujúcimi sa v uplynulých dňoch zaradili električky Škoda 29T ForCity Plus #7427 - 7429. Na zaradenie do premávky tak čaká už len posledná nová električka #7430.

Zároveň bola po pol roku opravená električka Škoda 29T ForCity Plus #7411 a dňa 3. mája 2016 absolvovala skúšobnú jazdu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #27:
7527 a 7530 brzdy, ale 7527 nezhoreli, je tam iná závada.
Reakcia na: Petto #27:
Podla vsetkeho odstavena pre zhorene brzdy.
Reakcia na: Solider #26:
A tej 7530 je co ?
Reakcia na: Petto #25:
Vrátila sa po oprave do premávky aj 7401, odstavené tak zostávajú 7422, 7511, 7527, 7530.
Tak a na piatok 13teho vysla posledna 29T 7430 do premavky ?
Reakcia na: dyspozytor #23:
Mne to vysvetľovať netreba, ja to viem... ?
Reakcia na: Dispecer #11:
no to bude asi tým, že vo zväzku BKK vykonávajú autobusovú dopravu okrem BKV aj VT Transmann ARRIVA, T&J BUSZPROJEKT a VOLÁNBUSZ...?
Reakcia na: S499.1023 #20:
Vraj to robi jeden starsi clovek, ktoremu ta praca zrovna nepadne a dokopy nic neurobil. Fonty, animacie, obrazky a cely system sa urobil pred 10. rokmi a odvtedy sa prakticky nic nezmenilo.
Reakcia na: S499.1023 #19:
Absolútne nie. Vari čakáš, že DPB bude pod pravidelnou údržbou tratí chápať niekedy niečo iné, ako kompletná obnova trate z eurofondov raz za 30 rokov??
Reakcia na: medzernik #18:
Hlavné je na niečo sa vyhovoriť. Hlavne, že je na oddelení s nedostatkom ľudí na produkciu dát do informačného systému vysoká spotreba borovičky.
Reakcia na: ufo #17:
Paralelne to nejde, čo?
Reakcia na: ufo #17:
Co sa tyka informacneho systemu, na to nie su ludia, pokial viem (aspon to som pocul).
Reakcia na: S499.1023 #16:
To by sme potom na tom boli v corporate ID lepšie aj ako Praha, Viedeň. Skôr by som uvítal byť lepšie na tom v stave tratí, aktuálnosti informačných systémov, spôsobe vylepovania cp... Ten náter až potom.?
Reakcia na: ufo #15:
A lepšia než Budapešť Bratislava aspoň v corporate ID byť nesmie, čo?
Reakcia na: S499.1023 #13:
T5, Ganzy sú žlté/ krémové. Ekvivalent v Bratislave T3 a T6 červené/krémové. Combino a Caf žlté, v Bratislave škodovky červené. Stačí sa zbaviť v Bratislave toho divného modročervenostrieborného náteru a bude to tu podobné.
Reakcia na: S499.1023 #13:
Aspon som vas pobavil, ale tak trosku som aj narazal na tvoj koment s Balkanom.

A Rubber38, ano, musime sa tu bavit o vsetkom, tyka sa to mestskej hromadnej dopravy 🙂 na to tu su tie diskusie. Nikto ta nenutil zareagovat na moj prispevok 🙂 nechapem preco je to skoda ???
Reakcia na: pharel #10:
A prečo majú všetky električky žlté? Prečo nie sú Ganzy žlté, UV-čka žltobiele, hannoveráky zelené, T5C5 červenokrémové, Combiná strieborné a CAF-ky trebárs fialové?
Reakcia na: pharel #10:
To, že jednotlivé módy hromadnej dopravy sa navzájom farebne odlišujú (mi. i v Plzni) ešte neznamená, že sa nejedná o jednotné korporátne nátery (i keď uznávam, že to nie je úplne ideálny stav, najmä ak sa odlišujú T-Busy a A-Busy, ktoré sú okrem tykadiel pre cestujúceho identické) a je škoda, že sa o tom vôbec musíme baviť
Reakcia na: pharel #10:
A to pritom mnohé z tých autobusov im ani nepatria, dokonca ani vodiči, ktorí na nich jazdia nie sú ich zamestnancami... ? ?
Reakcia na: Ámos #4:
Aku korporatnu identitu ma napr. dopravny podnik v Budapesti? Co som si vsimol, elektricky maju zlte, autobusy modre a trolejbusy cervene 😃