Na prednáške sa dozviete, ako mala vyzerať petržalská rýchlodráha

História rýchlodráhy bude prezentovaná 3. marca 2016.

Nová električková trať do Petržalky je tesne pred otvorením a jej pokračovanie až do Janíkovho dvora sa už projektuje. Za socializmu sa však pre Petržalku plánovalo iné riešenie - rýchlodráha. Miestna knižnica Petržalka v spolupráci s Klubom priateľov mestskej hromadnej a regionálnej dopravy pripravila prednášku o histórii plánovanej rýchlodráhy v rámci výstavy Petržalka 1973 - 1989. Prednáška sa uskutoční 3. marca 2016 o 17:00 v Miestnej knižnici Petržalka na Prokofievovej 5.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #1:
No v Budapešti nejaké užšie chodia, nie?
Reakcia na: piggee #2:
Robia, ale 254 by už bolo priveľa. A pre civilizované krajiny robili aj 239,166.
Reakcia na: S499.1023 #1:
Nerobia oni dokonca 1524?
Dúfam, že sa diskusie zúčastní aj Ing. Viliam Šestina z MDVaRR, ktorý nezabudne zdôrazniť, že zásadnou výhodou rýchlodráhy (za socializmu sa inak neplánovala rýchlodráha ale METPO) by bolo to, že by mala normálny rozchod, keďže Мытищинский машиностроительный завод vozidlá na metrový rozchod nevyrábalю