Do Bratislavy už prišlo všetkých 50 kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr

Nasledovať bude dodávka trolejbusov Škoda 30 TrDG.

V priebehu marca obdržal bratislavský dopravný podnik posledné kĺbové trolejbusy Škoda 31 Tr z prvej 50-kusovej objednávky. Ako pre imhd.sk uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová, v súčasnosti prebieha preberanie posledných dodaných vozidiel od výrobcu a vybavovanie technických preukazov.

Posledné dodané kĺbové vozidlá dostali evidenčné čísla 6830, 6831 a 6832. Na zaradenie do premávky v týchto dňoch čakajú aj vozidlá #6846, 6848 - 6850.

V krátkom čase bude nasledovať dodávky 14 "krátkych" vozidiel Škoda 30 TrDG s prídavným dieselagregátom #6102 - 6115. Tieto vozidlá budú podľa DPB dodané v apríli a máji tohto roka. "DPB, a.s. plánuje obsadiť týmito vozidlami linku 210, ktorá bude predĺžená až k OC EUROVEA. O ďalších linkách sa ešte rokuje," uviedla A. Volfová.

Do konca tohto roka bude ešte v rámci využitej opcie dodaných 20 kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr a 20 sólo vozidiel Škoda 30 Tr bez dieselagregátu.

V súvislosti s dodávkou nových trolejbusov sme sa zaujímali aj o to, ako DPB naloží so starými trolejbusmi, ktoré už doslúžili. "V súčasnosti prebieha proces vyraďovania najstarších trolejbusov určených na likvidáciu. Odpredaj novších trolejbusov sa bude predbežne realizovať v letných mesiacoch," priblížila nám A. Volfová. Na otázku, kam ich DPB plánuje odpredať, nám však hovorkyňa DPB neodpovedala.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #95:
no vidíš, konečne niekto z DPB prečítal, že mu na Hroboňke chýbajú tri kusy 31Tr ? ? ?
Reakcia na: richardhudec #89:
Bežná opísaná realita z pohľadu cestujúceho, lenže tu sa zastáva pojem nič neriešiť len nad vecou si tu tvrdiť nepodstatné veci. Kam sa presunuli vozy ako sa s nimi hospodári, ale keď sa povie cestujúci a jeho presun vtom či onom spoji je nepodstatné. Načrtol by som kam to napísať keď tu je to zbytočné nastalo vyostrenie pocitov sprejera na jeho konci s nervami. Prosím pošlite všetkých cestujúcich zo trieskajucej podlahy, buchotajúcich dverí , prenikavého piskotu signalizácie, hlučného vozidla , ku psycholožke, lebo nervozita a vyšší tlak cestujúcim na tlakomeroch z tejto ľavej dopravy nám akosi stúpa... 🙂
Reakcia na: TeBeCe #95:
Ved treba najst nahradu za skapatu poslednu 25Tr 6703 ?
Reakcia na: trolejbus6207 #93:
Tak uz vsetci mozu kludne spavat, prave dosli na hrobonku 🙂
Reakcia na: petert777 #87:
Psycholog by mohol pomoct pri pretrvavajucej agresii ?
Reakcia na: TeBeCe #92:
ja som vedel, že keď bude o nich niekto niečo vedieť, budeš to Ty ?

dík za info, potom netuším, prečo ich nešupli na Hroboňku, aby sa aspoň na pár dní dostali do premávky na vychytanie múch z výroby...
Reakcia na: trolejbus6207 #79:
stoja tisko na trnavke, rovnako ako tam stali predosle.
Priatelia, tie dvere na Tr. treba otvárať nasledovným spôsobom...... netreba vôbec tlačiť tobôž nie búchať po dopytovom tlačítku, treba priložiť ruku a podržať ju na tlačítku, verte mi som vodič Tr. Žiadali sme našich vrchných aby dali do vozov krátke oznámenie o tom ako si má počínať cestujúca verejnosť s dopytovým zariadením ale tak ako všetko ostatné a podstatné v tejto firme ani toto ich nezaujíma. Nedá sa na to pozerať ako ľudia do toho trieskajú a nám nadávajú do ..... no radšej to ani nenapíšem. Reklamou by najradšej oblepili celé vozy ale toto nevynáša tak na to s..ú.
Reakcia na: richardhudec #89:
počkaj, ako to okomentuje Laminátka ?
Reakcia na: petert777 #86:
Absolútne ani po druhom prečítaní nerozumiem čo touto splietkou slov a viet chcel autor povedať 😕
Reakcia na: petert777 #86:
Co su to "T31"? 😛
Reakcia na: petert777 #86:
Mám chuť zobrať spray a napisat na sklo trolejaku . DPB som už starý a hlučný patrim do šrotu. Výpravca nedrichmi v praci a Zobuď sa !!!
Reakcia na: Michal111 #84:
Tiež by som bol rád vedel. Radšej sú T31 rozhádzané na linky kde vzduch ich z vnútra nadnáša ako nám nervy cestujúci,m kde sa ako tak tlačia v Tr 14 s trieskajúcimi podlahmi v tom 110 DcB rezonovaní tunelujuceho DPB. Stojíte na Kramároch a konečne ide moja mama o paličke domov s X vyšetrení. Super už nám to ide viď NP klbák ale čo to s čislom 211. Sedeli tam 4 ľudia. no ešte 3 zastávky má do konečnej a sú tam štyria hustý. Za 211 klbákom však išla očakávaná 204 ale Tr.14 krátka. Tam sme nastúpili do plna a keďže sme boli sklamaný z tohoto rozdielu tak aj znechutene ostatný po sebe zazerali kto koho pustí na sedanku bo staršich a ledva stojacich tam bolo viac než dosť a kupodivu staručky trolejbus už dával na javo svoje staré kosti pretože to nám zo spodku trieskalo akože do plechovania priamo na päty a držiak sa kmital s celým človekom len že sme ho nezlomili. DPB sa nám zahráva s citmi pokiaľ nám neprasknú a nedokončime to.
Reakcia na: Ámos #83:
Mal by si vidiet 25trky na dlhodielskych zakrutach, vodici s tym jazdispa jak s busom
To dokedy chce DPB držať denne 20 nových troflov vo vozovni?? nie je jedna z podmienok čerpania fondov, že tie vozy budú pravidelne v premávke??
zda sa mi to, alebo s novymi troflami si vodici dovolia ist do zakrut aj cez vyhybky ovela rychlejsie?
Napriklad dnes s 30Trkou presiel cez krizovatku na palisadach plnou rychlostou.
Reakcia na: Andy #80:
To robia bežne aj vodiči z Petržalky (na MBCC aj NB 18) vrámci zrýchlenia nástupu cestujúcich ku ktorému tým dochádza. Cestujúci na zastávke, kde nikto nevystupuje z dverí, môžu rovno nastúpiť. Kým by nastupujúci použili dopyt a dvere by sa otvorili takto už nastupujú. V takomto počasí (a kým sa ešte nepoužíva klimatizácia) v tom nevidím problém a určite to nieje pri trolejbusoch iba o tom, že dopyt na 30 Tr a 31 Tr je menej citlivý.
Reakcia na: Andy #80:
Však nepúšťajú klímu, tak zrejme vetrajú.
V posledných dňoch som si všimol, že vodiči otvárajú všetky dvere, bez dopytového otvárania.
netuší niekto, aký osud postihol 31Tr-ky 6830 až 6832, keď ešte ani raz neboli v premávke ❓