Nové trolejbusy sa zaradili do premávky (od 4.6.2014)

Nízkopodlažné trolejbusy jazdia najmä na Kramáre a medzi železničnou a autobusovou stanicou.

Do premávky s cestujúcimi sa od 4. júna 2014 zaradili nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr SOR. Cestujúci sa s nízkopodlažnými trolejbusmi môžu stretnúť na linkách 64 204 206 210 211 a 212. Spoje, ktoré budú obsluhované nízkopodlažnými vozidlami, budú neskôr vyznačené aj v cestovných poriadkoch.

Nové trolejbusy sú zároveň vybavené inovovaným typom informačného a tarifného systému, ktorý sa ešte stále dolaďuje - v takom prípade sú nové trolejbusy vypravené len na linku 204, ktorá má konečnú najbližšie pri ich vozovni.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #93:
Ono hlavne rozne tlacidla pre dopyt a pre zastavku na znamenie su hlupost a je uplne pochopitelne ze to ludia nechapu. Dost by ma zaujimalo preco si to niektori slovenski dopravcovia takto objednavaju.
Reakcia na: Error 0x007 #89:
"STOP-tlacidlo: Este bude asi dlho trvat kym si ludia vsimnu, ze to nad dverami neni gombik, ktory treba stlacit, ked chcem vystupit na zastavke na znamenie"

daň za roky prevádzky modelov 14Tr a 15Tr a neexistenciu napr. deviatkových Karos. V iných mestách, kde boli STOP tlačítka na zvislých madlách bežné, tak s príchodom SORov neprišlo také veľké nóvum. Aj keď vlčáci veľmi nepoberajú rozdiel medzi STOP tlačítkom a dopytom...
Reakcia na: Error 0x007 #89:
Ako som už písal, pripmienku k dĺžke signalizácie "nenastupovať" treba poslať aj priamo DPB. Všetko sa dá nastaviť, len treba vôľu a pohľad z praxe, nielen z kancelárie. ?
Reakcia na: Peter6607 #84:
50 rokov ? možno tak 50 psich rokov ?
vie niekto, prečo nejazdia 6002 a 6005? neboli vonku 10 a viac dní... podobne bola na tom aj 6004-ka, ale tá je dnes na 210/1
Tak utrusim par bodov k novym troflikom:
- Klima: Je to asi dost nahodny faktor, v jedom trolejbuse bolo chladnejsie, v druhom teplejsie ako vonku
- STOP-tlacidlo: Este bude asi dlho trvat kym si ludia vsimnu, ze to nad dverami neni gombik, ktory treba stlacit, ked chcem vystupit na zastavke na znamenie
- Zvuk: Trolejbus je zatial prijemne tichy, to piskanie vyzbroje priemernemu cloveku nebude vadit, a zvonka ho takmer vobec nepocut
- Priestor pre kocik/vozickara: nase oblubene sklapacie sedadla budu pravdepodobne dalej pritahovat osoby, pre ktorych to miesto nie je urcene. A to aj napriek tomu tam mame teraz bohatu zasobu sedadiel dostupnych z nizkej podlahy. Tak som videl napriklad sediet zenu s kufrom
- Dvere: Trieskaju
- Co je podla mna smutne: Uz po sotva dvoch tyzdnoch v premavke zu vozy rozhegane, furt sa nieco (hlavne stresne panely) trasie, popuka, ale tak viac od low-cost masiny nemozeme ocakavat
- Signalizacia "Nenastupovat": Do trolejbusu nastupi jeden clovek ale voz musi dalsich 6-7 sekund pockat kym sa zatvoria dvere. Tipujem ze vo väcsine pripadov bude taka pevne nastavena dlha signalizacia pre psa...
- Zatial interier vyzera celkom pekne, teda paci sa mi viac ako v beztykadlovych vozoch. Len ktovie ako dlho bude trvat kym sa tam vyblazni nasa zdegenerovana mladez...
Reakcia na: Peter6607 #78:
no to sú mi novinky...? to fakt v BB majú problémy? že o zásadných problémoch neviem...
Reakcia na: kecho #86:
(a predpokladám, že v zime ich zaskočí sneh): tie dlhé 31Tr určite!☠ ☠ ☠
Reakcia na: Peter6607 #84:
len nemôžu jazdiť v lete (a predpokladám, že v zime ich zaskočí sneh):
"„Žiaľ to teplo nás trochu zaskočilo," priznáva Ľubomír Belfi." ?

http://www.tvnoviny.sk/domace/1759795_trapas-na-premiere-dopravny-podnik-pozval-novinarov-na-jazdu-novym-trolejbusom

ale to, že zo značky sor sa stane legenda, to je jasné už teraz; pre Ba už legendou je - otázne je, či sa JeTimu podarí spraviť z toho legendu v pozitívnom zmysle...
Reakcia na: Peter6607 #84:
Nestraš! 😃
Reakcia na: Peter6607 #82:
Dobre teda, SORky sú skvelé trolejbusy, stanú sa z nich legendy a budú tu premávať 50 rokov....
Reakcia na: Peter6607 #82:
však uvidíme, ako sa to bude vyvíjať ďalej, moje obavy len rastú ?
Reakcia na: trolejbus6207 #79:
Ako som písal o tom ráme, potom nápravy a aj motory.
Reakcia na: TeBeCe #71:
OK, tak sú to potom výmysly... ?
tak dnes som sa previezol a musim vyjadrit spokojnost.
Reakcia na: Peter6607 #78:
aké?
Reakcia na: trolejbus6207 #77:
Problémy v BB boli viac, než extra. Skorej v Žiline sa držia na jedničku.
Reakcia na: luky133 #76:
áno, na to som pozeral, že bystrické 30Tr majú len klímu pre vodiča, ale nie je predsa normálne, aby začali praskať strechy po pár dňoch premávky(teda ak je to pravda), ďalšia kapitola sú dvere - podľa príspevkov zdroj výpadkov viacerých vozov...
14Tr mali na začiatku "kariéry" problémy s poddimenzovanou karosériou, ale 30Tr jazdia v BB skoro tri roky bez nejakých extra problémov, tak kde je problém? to sa už SOR cíti naozaj tak pevný v kramflekoch, že mu prejde akákoľvek habaďúra alebo "jenom soudruzi z Libcháv někde udělali chybu" pri výpočte nosnosti strechy?
Reakcia na: trolejbus6207 #75:
Neviem či je to pravda alebo nie s tým praskaním, ale naše 30Tr "vezú" zo sebou na streche okrem výzbroje aj klimatizačnú jednotku + kompresor pre klimatizáciu a spolu tieto veci isto vážia nejakým ten kg navyše.
Reakcia na: eMDi #55:
ak je toto pravda, tak nech si ich strčia do pr...... a nech to odpískajú radšej hneď teraz ☠ ☠ ☠
aký je rozdiel medzi našimi a napríklad bystrickými 30Tr-kami? však tam jazdia už skoro 3 roky, aj u nich praskajú strechy?